Maj, 2016

Podjazdy: 71 m

Standardowa pętelka

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 29.05.2016 | Komentarze 0

Po wczorajszej jeździe jakoś bardzo mnie odcięło. Czułem się bardzo słabo, nogi bolały. Ruszam sobie spokojnie na Lotnisko, Strzemieszyce, Rudna, Sławków urząd, Cieśle, Wągródka, Maczki, Balaton i dom.

Podjazdy:242 m

Dąbrowskie zakamarki

Piątek, 27 maja 2016 · dodano: 27.05.2016 | Komentarze 0

Dziś plan był inny ale wyszło nie fajnie i zmuszony zostałem do katowania w dalszym ciągu Gianta. Ruszam na Szałasowiznę, Przełajkę, kierunek Sławków. Odbijam na tor MX i jadę na Małe Strzemieszyce, dalej przy hucie do Łośnia i na strefę ekonomiczną, dbijam na kamieniołom i dojeżdżam do Ząbkowic. Tam boczkami dojeżdżam do Antoniowa. Różnymi szutrami na Pogorię 4 i przez tory na Pogorię 3. Dojeżdżam do mola i odbicie na Zieloną, później kwawałek wałami Przemszy i kierujęsię w stronę domu. Jadę przez dworzec PKP, Centrum, Mydlice, Dorian. Tam odbijam w kierunku Kazimierza, Przez lasy dojeżzam do Parku Leśna i już troszkę zmęczony do domu.

Podjazdy:208 m

Milowice z Agatą

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 26.05.2016 | Komentarze 0

Dziś umówiłem się z dziewczyną na rowerowanie. Ruszam na Kazimierz, Porąbkę, Klimontów, Dańdówkę, Ludwik i przez park Harcerski pod blok. Razem ruszam w kierunku Mysłowic i czerwonym szlakiem przez Stawiki na Milowice. Tam trochę krążymy po uliczkach i powili kierujemy się w kierunku domu. Wydłużamy jeszcze pętelkę na Borki i wyjeżzamy na Morawie. Objechaliśmy Hubertusa i koło giełdy wyjechaliśmy na asfalt i pod blok. Wracam sobie przez park Harcerski, Niwiecką do Dańdówki i w kierunku Klimontowa. Wjeżdżam w teren i jadę na Juliusz, dalej przy torach na Balaton i przez hałdę do domu.

Po obiadku jeszcze szybki wypad z kumplem do parku pogadać.

Podjazdy: 85 m

Sosina

Niedziela, 15 maja 2016 · dodano: 15.05.2016 | Komentarze 0

Dziś razem z Łukaszem niewielka pętelka. Jedziemy na Balaton, Maczki, płytami na Sosinę. Chwilę siedzimy i dyskutujemy nad inżynierskie problemami. Powrót kawałek w stronę Bukowna, zjazd w dół, przez dywanowy most na Burki, asfaltem na Niwe przy torach na Przełajkę dalej już Strzemieszyce i dom.

Podjazdy: 79 m

Badanie okolicy

Piątek, 13 maja 2016 · dodano: 13.05.2016 | Komentarze 0

Pogoda bardzo nie wyraźna więc trzeba kręcić się koło komina. Jadę w kierunku lotniska, ostatnio sprawdzoną ścieżką jadę do lasu przy parku Leśna. Dalej próbuje się przedostać na Sólno i Mikrohutę. Tam badam nowe ścieżki. Takim sposobem dojechałem na Jamki. Tam jeden ślepy zaułek a drugi to brnięcie przez krzaczury. Jakoś udało mi się przedostań w okolice Lasek. Wracam w kierunku Strzemieszyc i sprawdzam jedną odnogę. Ostatecznie jadę pod gimnazjum poćwiczyć manuala. Odczuwam że szło mi całkiem dobrze. Dalej żeby trochę wydłużyć przez Szałasowiznę i Ostrowy.

Podjazdy:254 m

Pumptrack Olkusz

Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 16.05.2016 | Komentarze 0

Umówiłem się z Krzyśkiem na jakieś większe kręcenie. Startuje na Maczki gdzie mamy się spotkać. Zjeżdżamy się prawie idealnie i targamy terenem na Stare Maczki, Piernikarnę, Burki, Ryszkę i przy Sztole do Bukowna. Mieliśmy w planach jechać na Diablą Górę ale wpadłem na pomysł żeby pojechać na pump track do Olkusza który widziałem wiele razy wracają DK94 z Krakowa. Odpalam mapy Googla którędy by tu jechać. Pokazał mi kreskę i nią pojechaliśmy. Okazało się że jak ostatnio świetnie nas poprowadził. Trochę szuterku, singielki i ostatecznie drogą technologiczną w okolicy kopalni. Na miejscu były dwie pętle do pompowania, trochę dirt'ów, jeden gap, sporo band i jeden ostrzejszy zjazd na bandy. Jeszcze był dwa skateparki i elementy do trialu. Pośmigaliśmy troszkę, kilka fotek i później na CPD po piwko. W tej lampie bardzo wyschliśmy. Po odpoczynku wracamy do Bukowna na Piernik Staropolski. Po posiłku ruszamy tamtejszymi szlakami na Diablą Górę. Jedziemy niebieskim dydaktycznym szlakiem. Początek przyjemy a środek masakra, po prostu pustynia. Dalej zrobiło się bardzo przyjemnie i sprawnie dojechaliśmy na wzniesienie. Tam w siodle wtargaliśmy się na szczyt i zjeżdżamy jedną linią. Ostatnio tam Krzysiek nie dał rady a teraz od strzałą zjechał. Wracamy i Krzysiek ustawia aparat do zdjęć. Trochę nam schodzi. Ostatecznie zjeżdżamy i jedziemy na Bór Biskupi. Dalej standardowo szlakiem na Dolinę Żabnika, Ciężkowice, Sosina, płytami na Maczki. Rozdzielamy się za przejazdem i jadę przez Balaton i Ostrowy do domu.

Jedna z części

Podjazdy:329 m

Rowerowy i pętla po Jaworznie

Piątek, 6 maja 2016 · dodano: 07.05.2016 | Komentarze 0

W południe pojechałem do rowerowego do Gołonoga po klej do łątek aby załatać oponę oraz po linkę i pancerz przerzutowy. Jechałem przez Strzemieszyce, Jamki, Podlesie. Powrót identyczną drogą.

Po południu dzwonię do Krzyśka czy nie idzie na jakąś małą pętelkę. Tak się umówiliśmy że ruszamy za 20 min i spotkamy się po drodze. Ruszam i jadę przez Ostrowy, Balaton, Maczki, skręcam w teren i czarnym szlakiem na Osiedle Stałe. Koło cmentarza się spotykamy i kręcimy pod kapliczkę, odbijamy w pola i dojeżdżamy na górę w Szczakowej. Kierujmy się na Geosfere gdzie patentuje kolejną ściankę, trochę luźna nawierzchnia ale zjechałem bez problemu. Dalej Krzysiek prowadzi w stronę Grodziska, szutrami i polami dojeżdżamy pod wzniesienie. Później jedziemy na Byczynę i Ciężkowice. Na wzniesieniu chwila przerwy, podziwiamy widoki i nacieszamy się wyśmienitą pogodą. Ruszamy troszkę na około na Sosinę i wracamy płytami na Maczki. Chwile jeszcze porozmawialiśmy i każdy jedzie w swoją stronę. Jadę przez Balaton i Ostrowy.

Podjazdy:121 m

Sosnowieckie lasy

Czwartek, 5 maja 2016 · dodano: 06.05.2016 | Komentarze 0

Wróciłem trochę wcześniej z Krakowa to udało się jeszcze pokręcić. Nie Bardzo miałem pomysł gdzie jechać. Pojechałem na ulicę Polną, dalej w kierunku lotniska. Tam sprawdzam jedną ścieżkę i wyjeżdżam w lesie w parku. Tam robię pętelkę i lasem na Czarne Morze. Dalej kawałek szlakiem i wzdłuż S1 prawie na Staszic. Tam zawracam kierując się na restauracje Piast. Jadąc trafiam na drogę zawaloną patykami, jakaś wycinkę robią. Dalej przez tereny kopalni pod PKM i dalej hałdą na osiedle Gwiezdna. Dalej Klimontów i przy ogródkach działkowych dojeżdżam do S1. Dalej terenem jadę na strefę ekonomiczną gdzie po przekroczeniu rzeki kieruje się na Browar. Tam mam bliskie spotkanie z dzikami. Nie chętnie chciały uciekać. Dalej przez Juliusz na Maczki. Tam kieruję się na zalany las i Cieśle. Do domu już jadę przez Ostrowy i Szałasowiznę.

Zalany las Sosnowiec
Zalany las Sosnowiec © krzychux22

Podjazdy: 39 m

Burki, Maczki

Środa, 4 maja 2016 · dodano: 04.05.2016 | Komentarze 0

Na spokojnie bez ciśnienia troszkę rozruszać nogi. Bardziej regenaracyjnie po asfaltach. Jechałem przez Szałasowiznę, Przełajkę, Niwę, Burki, Maczki, Balaton.

Podjazdy:173 m

Ryszka, Sosina, Kamieniłom

Wtorek, 3 maja 2016 · dodano: 03.05.2016 | Komentarze 0

Rano ładna pogoda trzeba pojeździć. Ruszam na Szałasowiznę, Ostrowy, terenem na Cieśle. Dalej Wągródka, Stare Maczki i przez las na Ryszkę. Tam postałem 5 min i ruszam w stronę Bukowna. Odbijam na piaskownię, przekraczam Bukowską i tory. Dojeżdżam w okolice hal i kieruje się na Sosinę. Dalej szukam sklepu bo nie zabrałem sobie wody. Zaopatrzyłem się i ruszam na kamieniołom. Tam jeszcze bardziej spierdzielili podjazd, miejmy nadzieje że jak już chcą robić autostrady to niech lepiej to zagęszczą drobniejszym tłuczniem. Nowo odkrytym zjazdem zjeżdżam na dno i później schodkami z drugiej strony do góry. Koło stadniny wspinam się na górę Geosfery. Podjeżdzam pod kładkę i szukam miejsca którędy można tam jechać. Jest linia no to jadę. Zjechałem i słyszę że powietrze ucieka. Okazało się że trafiłem na ostry kamień i przedziurawiłem oponę. Pechowo już mleka za  wiele nie było i nie uszczelniła się, dzura byłą dość spora. Niespiesznie zakładam dętkę i w trybie awaryjnym wracam asfaltami do domu. Jechałem przez Szczakową, Maczki, Balaton i Ostrowy.