Grudzień, 2013

h km/h:

Podsumowanie sezonu

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 0

Miniony sezon był specyficzny. Niestety za wiele kilometrów nie udało się pokonać, to pewnie ze względu na maturę i studia.  W górach też bardzo mało jazdy jedynie co sobie odkuliśmy z Krzyśkiem to Smrek i Rychleby, to były epickie wypady.  Sezon 2013 zakończony z wynikiem 4608.

Postanowienia są ambitne na nowy rok, nie tylko rowerowe wiec trzeba spiąć dupę i je rywalizować. True enduro.

Tu również chciałem złozyć najlepszy życzenia z okazji nadchodzącego roku, żeby był lepszy od poprzedniego i iśc do produ nie ogladając się za siebie.

Podjazdy:427 m

Pogoria z Krzyśkien, park Leśna

Poniedziałek, 30 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem jechać po tajle do Gianta do Sosnowca. Dzwonie do Krzyśka czy się nie ruszy ze mną. Wyszło że potrzebuje jechać do Kragumu po o-ringi. Jadę przez Kazimierz, Porąbkę, Zagórze. Z Krzyśkiem spotkałem się pod firma. Kupił co potrzeba i pojechaliśmy na Pogorie. Po drodze przerwa pod biedronka na zakup strucli i później konsumpcja na deptaku na P3. Objechaliśmy pogorie i zaczęliśmy kroczyć po Łęknicach, Gołonogu, Centrum, Mydlice, później kierowaliśmy się na Długosza, Zagórze i pod Orion gdzie miałem odebrać tajle. Tam się rozdzielamy i Przez Mec wracam do domu.

Pod wieczór dzwoni kumpel czy nie pojadę do parku pokręcić. No to pojechałem, ale źle się ubrałem i było strasznie zimno. Skatepark cały zamarznięty ale coś mi w plecach łupnęło i nie bardzo było jak driftować bo ból przeszkadzał. Później pojechaliśmy do piekarni po chleb i później prosto do domu.

Podjazdy:236 m

Urząd celny, park Leśna

Niedziela, 29 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 0

Zrobiłem rysunek i mogłem się gdzieś ruszyć. Późno już było to postanowiłem jechać tam gdzie nie będzie dużego ruchu. Najpierw Strzemieszyce, Szałasowizna, Przełajka, urząd celny, Cieśle, Maczki, Balaton, Wagowa, Park Leśna. Ogólnie dobre tempo trzymałem, zanim spotkałem się z kolega średnia był ok 22,4 km/h. Trochę zimniej niż wczoraj. W parku kilka pętelek i driftowanie na halfpipe, tylko dam był jakiś poślizg. Zrobiło się zimno to zawinelismy do domu.

Podjazdy:326 m

Pogorie, park Leśna z kolegą

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 0

Pogoda niesamowita, rano budzi mnie słońce. Trzeba to wykorzystać, dzwonie do Krzyśka ale później daje info że nie ma czasu, kolega ma księdza wiec nie może się ruszyć. Ruszam sam. Jadę na Kazimierz, Staszic, Dąbrowa Pogoria 3, 4. Jedzie się bardzo dobrze dobre tempo udaje się utrzymać. Na P4 próbowałem dojść szosowca ale bez szans już trochę odczułem zmęczenie. Na piaskowni chwila przerwy. Tam przyjechał ojciec z synem na quadzie. Na przyczepce mały quad i razem jeździli po krzakach. Chłopak może miał max 6 lat. Fajna sprawa :D Dalej terenem jadę na Antoniów. Tym razem wiatr wieje w zła stronę, jedzie się dziwnie bo twardo. Na Podbagienku jacyś amatorzy robili sobie wyścigi samochodów RC. Przebiłem się przez piaski i asfaltem jadę na P3, dalej Gołonóg, Laski. Tam sprawdzam czy jest punkt Moniki i Tomka ale zrozumiałem, że to są laski i już go zebrali. Dalej na Strzemieszyce, tam jadę na około aby uniknąć błota, idealnie przyjeżdżam do domu na obiad.

Po zmroku telefon od kolegi czy idę pokręcić po parku. Ja zawsze chętny to spotykamy się po drodze. Na skateparku pobawiliśmy się trochę na halfpipe polataliśmy tam bokami pokręciliśmy bączki. Później pojechaliśmy posiedzieć i wróciliśmy na skatepark i wtedy dostaliśmy głupawki, sporo gleb, dziwne rzeczy działy się ze sprzętem ale ostatecznie wszystko ok. Na koniec się okazało że w basenie jest lód, dziwne przy takiej temperaturze, chyba nie było ujemnej. Ja już mocno przemoczony sptwerdzam ze trzeba zawijać na chate.

Podjazdy:225 m

Bukowno z Krzychem

Piątek, 27 grudnia 2013 · dodano: 27.12.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj umówiłem się z Krzyśkiem na asfaltowe Bukowno. Ok 12 wyjeżdżam i jadę na Maczki gdzie mamy się spotkać. Razem już jedziemy przez płyty na Sosine, gdzie w niestandardowym miejscu standardowy postój. Dalej asfaltem gnamy na Bukowno. Tam bez zmian fontanna stoi ławki też, chwile przycupnęliśmy i wracamy tą sama drogą, kreci się dobrze. Dalej pod lokomotywownie gdzie ja się odłączam bo muszę jechać robić biznesy. Do domu jak zwykle przez Maczki, Ostrowy. Ogólnie dobrze się kręci choć szkoda że nie ma śniegu, ale coś za coś. Wydawało mi się że średnia będzie lepsza bo szybko jechaliśmy, nie wiem czy autopauza nie zawaliła.
Po sprawdzeniu śladu autopauza się nie włączyła.

Szybka petla

Czwartek, 26 grudnia 2013 · dodano: 26.12.2013 | Komentarze 0

Po obiadku i dobiciu się ciastem postanowiłem ruszyć na rower po chorobie. Pojechałem najpierw n Balaton, później Maczki, Wągródka, Cieśle, Sławków, Strzemieszyce. Koło terminalu zrobiona już nowa droga, idealnie gładki asfalt to i dobrze się zasuwało, ogólnie dobrze mi się dziś kręciło. Koło huty szkła prawdopodobnie widziałem Aniute, ale za dobre miałem tempo żeby zwalniać i pogadać, też byłem rozgrzany a nie wskazane było stygniecie przed zjazdem. Dalej przez ul. Wopistów do parku Leśna razem z kolego porozmawiać. Niestety nie uda sie dobić do 5kkm w tym roku.

h km/h:

Szpeje na sprzedaż

Niedziela, 22 grudnia 2013 · dodano: 22.12.2013 | Komentarze 0

Przyszedł czas na świąteczne porządki, na sprzedaż:

-Amortyzator Rock Shox Revelation Dual air U-Turn 2009, kupiony z całym rowerem w kwietniu 2011r. Amorek w bdb stanie, wnętrze idealne, wszystko ładnie pracuje, trzyma ciśnienie, nigdzie się nie poci. Górne golonie bez żadnych obić zadrapań, odprysków, jedynie co to w odpowiednim świetle można zauważyć, że prawa goleń zmieniła odcień nad uszczelkami, lewa goleń posiada przebarwienia, które są od nowości. Dolne golenie posiadają nieliczne obicia, reszta bez zastrzeżeń. Brak pokrętła od rebounda, gdzieś zgubiłem podczas jazdy. W zestawie manetka poplock. Świeżo po serwisie, wymienione wszystkie o-ringi i oleje, od tego czasu nie zjeżdżony. CENA: 700zł

-Kierownica Truvativ Hussefelt 680 mm wznios 30 mm. Praktycznie jak nowa, posiada tylko otarcia pod gripami i nieznaczne ślady od montażu manetek i mostka. CENA: 50zł

-Kierownica Zoom średnica 25,4. Jedyne ślady używania są w okolicach mostka. CENA: 10 zł

-Koło przednie oś 9mm piasta Joy Tech, obręcz Alex Rims DH19, szprychy no name czarne. Koło proste, nigdy nie centrowane, na piaście zero luzu, gładko się kręci. Posiada drobne obicia od kamieni, żadnych wgniotów. CENA: 70zł

-Zacisk Avid Elixir R, jeden tłoczek nieznacznie ukruszony, drugi w idealnym stanie, nie był przeze mnie używany, prawdopodobnie sprawny. W zestawie dwa komplety klocków. CENA: 30zł

-Klamka Avid Elixir R sprzedaje jako uszkodzoną bo po naciśnięciu nie cofa się tłoczek. Może komuś na cześć potrzebna. CENA 15zł

-Hamulec Avid Juicy 3 wizualnie prawie jak nowy, drobne ukruszenie na tłoczkach, pewnie do odpowietrzenia bo leży już ok 2 lata. CENA: 55zł

-Tarcze hamulcowe Avid G2 160mm. Mogą posiadać minimalne bicie, na J3 nie ocierał. 2 szt. CENA: 20zł za szt.

-Przewód hamulcowy oryginalny Avid NOWY 80cm z jednej strony oryginalnie okuty. CENA 25 zł

Niektóre ceny do negocjacji. Zdjęcia części: https://picasaweb.google.com/105475528054408206978/NaSell

Może Wasi znajomi czegos potrzebuja, kasa potrzebna na nowego widła.

Krótko po parku

Piątek, 20 grudnia 2013 · dodano: 20.12.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj bardzo krótko bo myślałem, że ból gardła przejdzie od jazdy, ale było wręcz odwrotnie. Tak tez szybko zawinąłem do domu.

Park Leśna

Niedziela, 15 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 0

Dziś nie było jakoś chęci do większej jazdy, tylko trochę kręcenia po parku razem z kumplem.

Pętla po okolicy

Sobota, 14 grudnia 2013 · dodano: 14.12.2013 | Komentarze 0

Po godzinie 17 ruszam do parku, dalej kierowałem się w stronę Juliusza ale zadzwonił kolega i razem pojechaliśmy najpierw pokręcić po parku, tam jakiś ktoś zajechał S4 jak to pięknie pracuje, no i nie żałował paliwa. Dalej przez Czarne Morze na Porąbke, Balaton, Ostrowy, Strzemieszyce i powrót do parku. Mało co nas nie rozwalił koleś w skodzie jak próbowaliśmy skręcić w lewo, my już prawie na środku pasa a ten się ciśnie na skrzyżowaniu. Jeszcze chwile pojeździliśmy po parku i powrót do domu.