Maj, 2015

Powrót do domu

Piątek, 29 maja 2015 · dodano: 08.06.2015 | Komentarze 0

Tym razem wracałem do domu pociągiem. Dystans pokonany z konkretnym balastem. Dojazd z mieszkanie na stacja PKP Kraków Łobzów i z Szczakowej do domu.

Podjazdy:497 m

Kraków - Las Wolski, łopata

Czwartek, 28 maja 2015 · dodano: 28.05.2015 | Komentarze 0

Po szybkim serwisie piasty ruszam na testy. Cel to hopki w Lesie Wolskim. Trochę chciałem poskakać, ale piasta nie daje za wygraną. Bębenek się zacina przy ugięciu zawieszenia jak powinien cofnąć łańcuch. Na początku był tylko trzaski i zgrzyty ale później jak zacząłem jechać szybciej to zrzucił mi dwa razy łańcuch. Zdenerwowany coś pogmerałem i zacząłem jeździć na większym przełożeniu żeby łańcuch bardziej napiąć i zwiększyć moment na zapadkach. Nic to nie dało strasznie się wszystko trzaskało więc odpuściłem i wróciłem do domu. Przy ostatnim zjeździ prawie trafiłem jakąś grupkę rowerzystów. Na dojeździe do lasu zaliczyłem mega drifta prawie jak żużlowcy, sam nie wiem jak to się stało.

Kraków - Do serwisu, nieudana łopata

Środa, 27 maja 2015 · dodano: 27.05.2015 | Komentarze 0

Rano jadę do serwisu odebrać koło z centrowania. Okazało się że musieli je od nowa zapleść. Wróciłem poskładałem i popołudniu chce jechać na łopatę poskakać. Ledwo ruszam i widzę że coś jest nie tak, strasznie bile koło góra dół, ale obręcz prosto się kręciła. Doszedłem do wniosku że chyba opona już na śmietnik bo się rozleciała, zobaczymy co będzie na innej. Ale to nie koniec problemów, dłubałem przy napędzie i złożyłem bębenek na sucho, i okazało się że jest za duże tarcie i przy niższych biegach łańcuch jest zaciągany i wisi swobodnie. Mimo to pojechałem dalej myślałem że jakoś to się unormuje i nie będzie problemu na zjazdach, ale się myliłem, wszystko się trzaskało, obijał rzęziło. Najkrótszą drogą wróciłem do domu.

Dostałem nowy napęd od HCC Componets ale dupa nie udało się potestować, może jutro się uda coś polatać.

Podjazdy:277 m

Kraków - Odiór osobisty

Czwartek, 21 maja 2015 · dodano: 21.05.2015 | Komentarze 0

Dziś zaplanowałem sobie pojechać do sklepu i odebrać jedną cześć. Pogoda średnia już rozważałem jechać tramwajem ale czasowo wyszło by znacznie dużej. Biorę deszczówkę i jadę pod Nową Hute. Lekko mżyło a później wgl przestało padać. Na początku trochę się zamotałem i musiałem skorzystać z gps, powrót już na spokojnie bo wiedziałem jak jechać :D jeszcze bocznych uliczek nie ogarniam.

Podjazdy:543 m

Kraków - Dolinki krakowskie nigh ride

Wtorek, 19 maja 2015 · dodano: 20.05.2015 | Komentarze 0

Po zajęciach byłem umówiony ze znajomymi na wycieczkę po dolinkach krakowskich. Pogoda trochę nam pokrzyżowała plany bo przeszłą dość mocna ulewa. Ale nie poddając się chłopaki wpadli na pomysł że podjedziemy samochodem i tam pośmigamy i nie będziemy tracić czasu na dojazd na kołach. Jak startowaliśmy było jeszcze wodno, ale po pierwszym zjeździ i wdrapaniu się na kolejny szczyt już nic nie było widać. Muszę tam wybrać się za dnia bo w mrokach widać było świetne skałki. Radek miał kłopoty z barkiem po ostatniej przygodzie wiec tempo było spokojniejsze niż zwykle ale to i dobrze bo nic nie było widać a było ślisko. Daniel zalicza dwie śmieszne gleby na śliskiej glinie, była naprawdę bardzo śliska. Pętelka kilka świetnych zjazdów i powrót do domu.

Przed startem na szczyt
Przed startem na szczyt © krzychux22

Walka z bólem Radka
Walka z bólem Radka © krzychux22

Podjazdy:279 m

Małe kółko po mieście

Niedziela, 17 maja 2015 · dodano: 18.05.2015 | Komentarze 0

Nie miałem pomysłu gdzie jechać to postanowiłem pozwiedzać Dąbrowę. Ruszam na Strzemieszyce i na chwile zatrzymuje się popatrzeć na mecz, nie wiem z kim grali. Dalej jadę na Jamki, Gołonóg, tam odszukałem restauracje z Kuchennych Rewolucji i dalej kieruję się na Łęknice i Pogorię 3. Dalej na Zieloną, Korzeniec, Centrum, Stara Dąbrowa, Józefów, Zagórze, Porąbka, Kazimierz i do domku. Tada dowaliłsporo powietrza to bardzo lekko się jechało. Ogólnie spokojny weekendowy rozjazd.

Podjazdy:320 m

Spokojnie na Sosinę

Piątek, 15 maja 2015 · dodano: 15.05.2015 | Komentarze 0

Razem z Łukaszem spokojnym tempem ruszamy na Sosinę. Droga jak zawsze, Balaton, Maczki i płytami pod Sosinę.Jedziemy jeszcze do Szaczakowej po piwko i siedzimy chwilę przy wodzie. Zrobiło się chłodno to wracamy taką samą droga. Przy Balatonie spotykamy dzika w krzakach przy drodze.

Podjazdy:928 m

Kraków - Badanie Lasów Tynieckich

Czwartek, 14 maja 2015 · dodano: 15.05.2015 | Komentarze 1

Trochę wolnego czasu akurat przestało padać wiec siadam na rower i jadę zobaczyć co kryją Lasy Tyniecki. Dojazd bardzo prosty. Przy Wawelu przekraczam Wisłę i cały czas wałem jadę do Tyńca pod klasztor Benedyktynów. Wjechałem ja podwórze popatrzyłem pooglądałem, całkiem ładnie tam. Nie tracąc czasu patrze na mapę i jadę na wyczucie. Trafiam do rezerwaty, jeżdżę po singlach szukając jakiś ciekawych miejsc. Ogólnie las bardzo piękny, liściasty, trochę pogoda nie najlepsza bo wszystko mokre. Zaskoczeniem dla mnie była piaszczysta nawierzchnia. Znalazłem tam jak na razie z 3 ciekawsze zjazdy ale po deszczu nie należą do najprostszych. Tam mam problem ze szczeniakiem który za wszelką cenę chciał mnie zatrzymać wskoczyć na ramę i jechać dalej ze mną. Postanawiam już wracać bo robi się chłodno a jeszcze kawałek rogi do dom. Powrót podobny też przy Wiśle jednak odbijam jeszcze do lasu Wolskiego. Podjeżdżam pod Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny który tak się prezentuje z dalszej odległości:

Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny
Kościół Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny © krzychux22

W samym lesie staram się powtórzyć cześć trasy którą robimy z chłopakami po nocy, ale gdzieś mi się coś pomyliło i już wszystko się posypało. Tak wiec wjechałem pod kopiec Piłsudskiego i zielonym szlakiem szybko do domy bo zimno i ciepło. Spod kopca Kościuszki przez Błonie do domu.

Ogólnie bardzo przyjemnie, ale las wolski po deszczy to nie porozumienie, wszędzie woda, błoto, błotny pył. Tylko cały się ubłociłem i przemalowałem rower :)

Podjazdy:425 m

Kraków - Night ride las Wolski

Poniedziałek, 11 maja 2015 · dodano: 11.05.2015 | Komentarze 0

Dziś chciałem cokolwiek się poruszać. Po godzinie 20 ruszam do parku Jordana, tm dwie rundki po schodach żeby się zagrzać, później kopiec Kościuszki i poznanym singlem do lasu Wolskiego. Tam mała pętelka przy zoo bo błoto, bo źle się czułem, bo zimno. Szybko wróciłem błotnistym zjazdem, kawałek przez Błonie, chwila zabawy na miasteczku na kole liniowym i do domu, ogólnie dziś słabooo.

Podjazdy:625 m

Pogoria 3

Sobota, 9 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 2

Rozłożyło mnie jakieś przeziębienie. Dlatego też spokojnie z Łukaszem przejechaliśmy się na Pogorie standardową trasą. Nic się specjalnego nie działo.