Październik, 2013

Pogorie dobrym tempem

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 03.11.2013 | Komentarze 0

Słońce świeci to trzeba gdzieś się ruszyć. Nie mając za bardzo pomysłu gdzie jechać na początku pojechałem zobaczyć co się dzieje w Strzemieszycach. Tam nadal wszystko rozkopane, pełno samochodów i korki, rowerem wszystkich wyprzedzam. Dalej kieruje się na Tworzeń, tam zauważyłem punkt z rajdu na orientacje Moniki i Tomka. Dalej jadę na Ząbkowice gdzie też wszystko rozkopane, znowu rower górą. Dalej jadę na Ujeśćce i Wojkowice.

Pogoria, widok z Ujeśca © krzychux22

Pogoria IV © krzychux22

Przy pogorii chwila postoju i ruszam asfaltem na P3. Tutaj dał się we znaki dość mocny wiatr. Tak przemknąłem na mole gdzie sobie chwile popatrzyłem na łabędzie. zrobiło się zimno to pojechałem dalej. Kierunek dom, przez targ, Staszic i park Leśna.

Jakoś dziś przypływ mocy i bardzo dobrze mi się kręciło.

Baza Nurków, Sosina

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Dziś pogoda lepsza niż wczoraj, tak też telefon do Krzyśka czy już odzyskał sprawność, okazało się że tak i jak najbardziej jest chętny na jazdę. Umówiliśmy się ze spotkamy się gdzieś po drodze. Ruszam wiec na Balaton, Maczki, tam spotykam Domsa, wracam kawałek rozmawiając. Ich ekipa odbija w kierunku Juliusza a ja zawracam i kieruje się czarnym szlakiem na OST. Dojeżdżam do ul. Armii Krajowej i czekam, myślę coś i nie pasuje, nie możliwe że Krzysiek jeszcze tu nie dojechał. Zawracam i powoli jadę, no i okazało się że Krzysiek sobie zmodyfikował drogę i się minęliśmy. Razem już jedziemy n OST i dalej do parku lotników. Dalej polami do Geostrefy? i dalej na kamieniołom. Z racji że byłem na full HT to odpuszczamy jazdę po kamulcach. Dalej jedziemy na Sosine, tam chwilę siedzimy i się zwijamy na płyty i jedziemy na Stare Maczki. Dalej lasem na Wągródkę i urząd celny w Sławkowie. Dalej na Przełajke i wracam do domu. Chwila rozmowy i Krzychu jedzie gdzieś dalej.

Przygodowa Pogoria

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Na dzisiaj byłem omówiony ze znajomym ja objazd pogorii. Przed 11 ruszamy do parku Leśna, Staszic, targ i pogoria 3. Szybko nam idzie droga aż do czasy kiedy to w połowie drogi do działem przy pogorii 4 kolega łapie pane. Ja nie posiadam żadnego sprzętu do łatania tak samo jak kumpel. No to spacerek prawie 10 km do domu. Do UM idziemy razem, czasami kolega biegnie, n=miejscami jedziemy na jednym rowerze. W końcu stwierdziłem że już mi się nie chce tak jechać i wziąłem jego rower a kolega już jakoś dotarł do domu. Jechało się całkiem spoko tylko tak dziwnie ludzie patrzyli po co mi dwa rowery :D

Nocą po parku

Piątek, 25 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Wieczorem nie miałem co robić to wyskoczyłem poszwendać się po parku.

Balice, las Wolski

Czwartek, 24 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Co czwartek mam luźniejsze zajęcia to trzeba to wykorzystać. Po wczorajszej jeździe i obczajeniu na mapie gdzie jeździłem postanowiłem pojechać zbadać dwa zbiorniki wodne i zarazem pojechać na Balice. Dojeżdżam do jednej drogi i jadę nią cały czas prosto aż pod samo lotnisko. Po drodze zbiorniki są ale nic specjalnego teraz to w sumie bagna. Zobaczyłem jak startują i lądują samoloty, pojechałem jeszcze pod wojskową cześć ale panowie z karabinami mnie trochę zniechęcili zbliżania się gdzie gdziekolwiek, a poza tym i tak nic nie było widać. Dalej jadę w kierunku Kryspinowa, ale odbijam na Kraków, alej na czuja próbuje wjechać w las Wolski. Tak też udało mi się trafić na R4 i jakoś wjechałem na górę. Okazało się że biegnie tam czerwony szlak który częściowo znam. Tam jadę w kierunku zoo i na traskę FR. Zaliczam ją dwa razy chcąc w końcu dolecieć jedna hope ale się nie udało. Zrobiło się ciemno to zjechałem do asfaltu i pojechałem na Błonie. Objechałem je i zawinąłem do mieszkania. Całkiem fajna pętelka wyszła.

Night ride

Środa, 23 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Ta trasa to totalny spontan, nie wiedziałem za bardzo gdzie jadę, a jedynie miejscami orientowałem się gdzie jestem to jechałem w przeciwnym kierunku. Z racji że jeździłem tylko po mieście postanowiłem pojechać na kopiec Kościuszki, gdzie sobie trochę popatrzyłem na nocny Kraków. Dalej wskoczyłem na zielony szlak który odkryłem jakoś niedawno, było tam jedno podejście które wypadało zjechać. No to zjechałem tylko z sporą dawką adrenaliny, totalna ciemność i korzenie, uskoki poprzykrywane liśćmi uniemożliwiły jakakolwiek redukcje prędkości, jak się rozpędziłem tak przeleciałem przez cały zjazd. Powrót przez Błonie i park Jordana.

Las Wolski z miejscowym przewodnikem

Poniedziałek, 21 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Pomiędzy zajęciami umówiłem się z lokersem z roku. Mając więcej czasu pojechałem na Podgórze gdzie mieszka. Czekając na niego znalazłem super miejscówkę, w samy centrum kawałek skałek i czaderski zjazd, poskakałem chwile i jedziemy pod Bagatele bo musiałem zakupić książkę. Dalej przez rożne dzielnice docieramy pod Zoo gdzie patrzymy na słonie zarazem odpoczywając. Zaliczmy traske FR i zawijamy na Błonie. Tam się rozdzielamy i każdy jedzie w swoim kierunku.

UM Dąbrowa Górnicza, mała pętla

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 0

Dziś dostałem info że pod urzędem miasta są rozgrywane za wody samochodów RC. Szybki tel do kolegi i jedziemy razem. Jedziemy przez park leśna, Staszic, koła targu. Na miejscu sporo modeli, niektóre fajne inne super i dwa totalny odlot :D w dosłownym znaczeniu :D Postaliśmy tam trochę czasu popatrzyliśmy na wyścigi i loty, jeden koleś modelem latał z 5 m.

Zawody samochodów RC © krzychux22

Zawijamy na obiad ok 14, trasa powrotna taka sama jak dojazdowa. W między czasie dzwonił Krzysiek i umówiliśmy się na jakieś kręcenie. Wyszło tak że spotkaliśmy się za Balatonem i pojechaliśmy na Maczki, Wągródke, urząd celny w Sławkowie, Przełajka, Szałasowizna i do mnie. Posiedzieliśmy pogadaliśmy i Krzychu miał jeszcze jechać na Bukowno.

Las Wolski

Czwartek, 17 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 9

Tym razem ruszyłem z zamieram odkrycia zoo w lasku oraz pojechać na Balice. Nie udało się pojechać na lotnisko ale za to znalazłem traskę FR. Pojechałem na Błonie, dalej szlakiem R4, odbiłem na czerwony szlak którym dojechałem pod kopiec Piłsudskiego. Wjechałem zjechałem i dalej niebieskim niby do zoo. Jadę i jadę pełno liści i ślisko. Wyjechałem w miejscu gdzie byłem ostatnio i coś mi nie pasowało, no ale pojechałem dalej i po drodze fajne zjazdy podjazdy upady. Tam też zaliczam gleba na trawsersie, próba hamowania skończył się wyjazdem rowery spod dupy. Pierdzielone liście. Pozbierałem się i jadę dalej, później chwila grozy jak na żyletki omijam drzewo. Dalej mało co nie lecę przez kiera jak szlak wylatuje na drogę a tam ktoś sobie zrobił z betony murek oporowy. Później tylko podjazd, i tam trafiam na trasę, objeżdżam ją i później zjeżdżam lajtowym wariantem

Coś dla ludzi z większym skokiem © krzychux22

mimo to i tak zaliczyłem niedolota i ostro przywaliłem tyłem, no ale chyba wszystko wytrzymało. W końcu udało trafić się pod zoo. Dalej wracam pod kopiec i zielonym szlakiem jadę na kolejny kopiec tym razem na kopiec Kościuszki. Tam jakieś zgromadzenie po sporo ludzi, później powrót do mieszkanie przez błonie i miasteczko AGH.

Mapa szlaków w lesie Wolskim © krzychux22

Las Wolski, Kraków

Czwartek, 10 października 2013 · dodano: 13.10.2013 | Komentarze 3

Dziś zamiast na wykład z chemii to wyprałem się na wykład z geografii lasu Wolskiego. Standardowi już na Błonie i chciałem jechać nad jakiś zalew, no ale dojechałem do jakieś ścieżki a później zauważyłem coś ciekawego, jak się później okazało klasztor. Po drodze na obrzeżach krk fajne domeczki :D

Jakiś domeczek © krzychux22

Podjechałem pod klasztor, już brak kondycji, no ale enduro tempem dojechałem. No klasztor spoko, mają swoją winnice, a sam budynek bogaty, nie byłem w środku ale na przedsionku już spoko malowidła.

Klasztor na Srebnej Górze © krzychux22

Dalej po lasku Wolskim, i jest gdzie jeździć, muszę tam się jeszcze pokręcić. Już mam znajomego co mi pokarze gdzie warto tam zajechać. Dalej pojechałem na kopiec Piłsudskiego. Widoki trochę słabe to znikło słońce.

Widoczki z kopca © krzychux22

Żeby nie było że mnie tam nie było :D © krzychux22

Dalej już wracam już do mieszkania. Zahaczyłem jeszcze o centrum ale nic tam się nie dzieje i pełno ludzi. Puściłem endomondo żeby wiedzieć gdzie jeździłem.