Marzec, 2016

Podjazdy: 93 m

Po Dąbrowie

Czwartek, 31 marca 2016 · dodano: 01.04.2016 | Komentarze 0

Bardziej użytkowa przejażdżka. Najpierw do centrum Dąbrowy do bankomatu, później paczkomat i wydłużam sobie powrót przez Gołonóg, Pogorie 3, Łęknice, Laski. W Strzemieszycach jeszcze mała pętelka. Wieczorem razem z Łukaszem jeszcze wybrałem się do parku na izobronka. Wieczory jeszcze chłodne.

Podjazdy: 92 m

Pogoria

Środa, 30 marca 2016 · dodano: 30.03.2016 | Komentarze 0

Dziś krótko po okolicy. Strzemieszyce, Laski, Pogoria, Reden, Staszic, Park Leśna. Giant czeka na cześci więc dzisiaj na Krossie.

Podjazdy:530 m

Jurajskie haratanie vol.4

Poniedziałek, 28 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 0

Kolejny wypad z serii haratanie. Tym razem z Jaroszowca jedziemy na Podlesie gdzie jest góra Januszkowa gdzie jest kilka fajnych linii do poskakania. Ekipa dziś skromniejsza, Jacek, Krzysiek, Krysia i Bartek z Bielska. Warunki w lesie bardzo fajne. Na szczycie zaczynam zjeżdżać wszystkie linie po kolei, bardzo fajnie, w końcu zaliczyłem jedną z większych hopek. Na dole czekamy na wszystkich i ruszamy dalej, coś dziwnie się jedzie, patrze a tu mało powietrza. Szybko lokalizuje dziurę i staram się utrzymają na dole jednocześnie dopompowując koło. Mleko ładnie uszczelniło i można jechać. Kawałek asfaltowego podjazdu i kierujemy się na kolejną miejscówkę do poskakania. Niestety, jadać coś dziwnie mi stuka, zatrzymuje się patrze i pękł dolny link. No to tyle z dalszego skakania i szybszej jazdy. Powoli spokojnie wracamy do samochodu. Niedaleko mieszka Jacek i pożycza mi swój drugi rower, Dartmoor Hornet. Na sztywniaku już dawno nie jeździłem. Szybko się przyzwyczajam i zjeżdżam kilka ścianek. Ogólnie miejsca świetne tylko szkoda ramy. Najgorsze to że tydzień wolnego i brak roweru.

Januszkowa hopeczka
Januszkowa hopeczka © krzychux22

Tereny Jacka
Tereny Jacka © krzychux22
Kategoria ENDURance trip

Podjazdy:142 m

Krótko po Strzemieszycach

Niedziela, 27 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 0

Po śniadaniu ruszam na Sroczą Górę, tam szukam nowych ścieżek, ale ostatecznie nic ciekawego nie znalazłem Dalej jadę w stronę taśmociągu i wzdłuż DK94 do dzielnicy Kawa? Tam szukam czegoś nowego i ostatecznie dojeżdzam do okolic huty. Wracam do Strzemieszyc i przez Lotnisko do domu.

Podjazdy:154 m

Badanie szlaku

Sobota, 26 marca 2016 · dodano: 26.03.2016 | Komentarze 0

Ostatnio jak byłem w Parku Zielona widziałem drogowskaz, zielony szlak na Kazimier Górniczy. Postanowiłem dziś jechać i go sprawdzić. Ruszam do Parku Leśna, dalej na Czarne Morze i terenem na Zagórze. Jadę pod nowo wybudowany hotel i fajnym zjazdem, pozostałość po schodach, zjeżdżam pod Nemo. Dalej na Centrum, przez dworzec na Zieloną. Wskakuje na szlak i jadę. Prowadził przez Pogorie 3, przy przystani gubię szlak ale odnajduję i bardzo sprytnym wariantem jestem na Pogorii 2. Dalej błotnistą ścieżką dojeżdżam do Pogorii 1. Tam warto zboczyć ze szlaku i jechać czystą uczęszczaną drogą. Dalej jadę na Laski i ogródki działkowe na Gołonogu. Tam szukam szlaku. Jakoś trafiłem i dojeżdżam na Gołonóg bliżej Auchana. Przejściem podziemnym pod 94 i już przez Staszic asfaltem do Parku. Dla kogoś co nie zna innych wariantów fajny szlak. Dla mnie początek jest bardzo ciekawą alternatywą.

Park Zielona Dąbrowa
Park Zielona Dąbrowa © krzychux22

Podjazdy:333 m

Małopolskie tereny

Czwartek, 24 marca 2016 · dodano: 24.03.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj umówiłem się z Krzyśkiem na jazdę. Ruszam na hałdę, Maczki, szlakami do Jaworzna. Z Krzyśkiem spotykamy się przy cmentarzu na Osiedlu stałym. Razem ruszamy na Geosfere, Baze nurków. Tam sporo się pozmieniało, taras widokowy, barierki i schody w dół kamieniołomu, będą wyzwaniem do zjazdy bo zrobili na nich slalom. Widzimy obok rynnę, ja jakoś zjechałem, Krzysiek odpuścił. Po przeciwnej stronę wyrobiska schody do góry. Dalej Sosina. Tam rzuciłem hasło piernik w Bukownie. No to jedziemy, Dolina Żabnika, Bór Biskupi. W Bukownie już nie ma piernika, trudno zadowalamy się wafelkami. Powrót nieco urozmaicony. Wzdłuż torów jedziemy do Sławkowa. Tam na czuja prowadzę. Udało się poprowadzić idealnie, bardzo klimatycznymi singlami. Tak dojeżdżamy na Niwę, terenem dalej na Cieśle i na Ostrowach się rozdzielamy. Krzysiek pojechał do siebie a ja przez Szałasowiznę do domu.

Całkiem spora pętelka wyszła, w nie najgorszym tempie.

Jurajskie haratanie vol.3

Niedziela, 20 marca 2016 · dodano: 21.03.2016 | Komentarze 0

Kolejna niedziela na Jurze. Z Krzyśkiem jedziemy na powtórkę wypadu sprzed dwóch tygodni. Częściowo trasa taka same miejscami nowe ścieżki. Start znowu z Podlesic w częściowo nowym gronie. Ruszamy czerwonym szlakiem na Morsko. Zjazd spod zamku na dół i cześć ekipy pojechała na powtórkę. Podjeżdżając zauważyłem jedną ściankę. Jedziemy wszyscy i patentujemy. Trochę uprzątnęliśmy patyki i liście za trzecim razem zjechaliśmy tak jak było zaplanowane. Dołączamy do grupy i wracamy na miejsce startu. Bardzo fajnymi ścieżkami, bodajże szlak zielony i niebieski, dojeżdżamy do zalewu w Kuźni. Tam po drodze kilka fajnych skałek i zjazdów. Jedziemy kawałek asfaltem i czerwonym szlakiem wracamy na Górę Zborów. Tam szukam jakiś ciekawych miejsc ale nic specjalnego nie było. Zjechaliśmy innym zjazdem, bardzo przyjemny. Wracamy pod samochody kończąc naszego w sumie nie długiego ale soczystego tripa.

Podjazdy: 92 m

Ryszka, Sosina

Sobota, 19 marca 2016 · dodano: 19.03.2016 | Komentarze 0

Pogoda wyborna trzeba pojeździć. Ruszam na Szałasowiznę, wjeżdżam w teren i jadę przez Ostrowy, Cieśle, Wągródkę, Burki na Ryszkę. Znajduję równoległą drogę to tej wysypanej tłuczniem,  bliżej rzeki. Dalej kieruje się na piaskownie i Sosinę. Na Sosinie spokojnie nuda. Już trochę dopadł mnie głód więc ruszam płytami na Maczki. Trochę było mało kilometrów na liczniku więc jadę na Juliusz, Porąbkę wzdłuż S1, Czarne Morze i przez Kazimierz do domu.

Ryszka, sławków

Podjazdy:130 m

Po Sosnowcu

Piątek, 18 marca 2016 · dodano: 18.03.2016 | Komentarze 0

Umówiłem się z dziewczyną na krótką przejażdżkę. Jadę okrężną drogą żeby się trochę zmęczyć. Kieruje się na Balaton, Maczki, przy torach na Jęzor. Takim sposobem dojeżdżam do Niwki. Tam wskakuje na szlak od trójkąta i jadę nim pod oczyszczalnie. Kawałek i już jedziemy razem. Wracamy w stronę Mysłowic i wjeżdżamy na szutrówkę. Tak dojeżdżamy do stawików. Jedna pętelka i udajemy się na Szopienice. Skręcamy na Bagry trochę klucząc wyjeżdżamy pod wodociągami. Odprowadziłem Agatę pod dom i wracam przez Park Harcerski, Ludwik, Kukułek, Klimontów, Rabkę, Pekin, Kazimierz. Świetna pogoda na rower jakby nie mocny wiatr.

Podjazdy:632 m

Jurajskie haratanie vol.2

Niedziela, 13 marca 2016 · dodano: 18.03.2016 | Komentarze 0

Kolejna niedziele na rowerze. Tym razem bliżej, okolice Olkusza, przydomowe tereny Jacka. Dziś ekipa znacznie większa, pełen wóz przyjechał z Częstochowy i Jaworzna. Starujemy z Jaroszowca jadąc bardzo zróżnicowanym terenem. Takim sposobem zwalczając kilka awarii tracąc przy tym zawodnika dojeżdżamy do zamku w Smoleniu. Od ostatniego razu bardzo się tam pozmieniało. Dalej kierujemy się na Góry Bydlińskie gdzie patentujemy kilka ciekawych ścianek. Powracając odwiedzamy jeszcze kilka ciekawych miejsc i już troszkę zmęczeni wracamy do samochodów.