Marzec, 2016

Podjazdy: 86 m

Będzin Zamek

Piątek, 11 marca 2016 · dodano: 11.03.2016 | Komentarze 2

Celem był sklep na Piastowskiej w Będzinie gdzie miałem zamiar kupić klej do łatek. Jadę przez Strzemieszyce, Jamki, Gołonóg, Pogorie 3, Zieloną i wałami do Będzina pod targ. Tam na wyczucia trafiam do celu. Niestety tak jak myślałem i był to blok, sklep internetowy. Powrót tą samą drogą aż do Zielonej. Tam kieruje się na dworzec PKP i tyłami Pałacu Kuktury jadę do ulicy Wojska Polskiego. Przez Staszic i Park Leśna do domu. Pogodo do Będzina spoko, na powrocie leciała mgiełka wodna.

Podjazdy: 75 m

Okoliczne tereny

Czwartek, 10 marca 2016 · dodano: 10.03.2016 | Komentarze 0

Wieczorem puki pogoda znośna jadę chwilę pokręcić. Zaczynam kierować się na Szałasowiznę tu niespodzianka. Zaraz przy drodze stadko dzików, strzelam może było z 10 nie zatrzymywałem się żeby policzyć. Dalej jadę na Ostrowy i kieruje się w stronę Maczek. Starałem się zbadać jeden singiel ale po zmroku nie wiele widziałem, sprawdziłem trzy odnogi ale każda kończyła się krzakami. Dalej przez zalany las dojeżdżam do Maczek. Kawałek asfaltem i kieruje się nw Juliusz. Jadąc przy torach wpadam w rów, całe szczęście że jechałem szybko to przednie koło jakoś doleciało do krawędzi. Mimo to i tak mnie dobiło do kierownicy. Dalej przez Juliusz, Porąbkę, Czarne Morze, park Leśna i okreżnie przez Strzemieszyce do domu.

Podjazdy:720 m

Jurajskie haratanie vol.1

Niedziela, 6 marca 2016 · dodano: 10.03.2016 | Komentarze 8

Jacek organizował wycieczkę po Jurze. Razem z Krzyśkiem jedziemy do Podlesic gdzie ma miejsce startu. Dojeżdżamy o czasie, na miejscu był już Jacek, po chwili dojechał Wooyek i Pit. Jacek miał być przewodnikiem ale ostatecznie byłem nim ja i mapa Wooyka :) Ruszamy w kierunku Morska, początkowo źle startujemy ale na czuja dojeżdżamy do czerwonego szlaku którym jedziemy pod sam zamek w Morsku. Tam wspinamy się na skałkę z której zjeżdżamy. Dalej wracamy na Górę zborów. Okrążamy ją i dalej kierujemy się na Mirów i Bobolice.  Pod zamkiem w Bobolicach przerwa na posiłek i jedziemy na Mirów. Na jednym zjeździe trochę przesadziłem i nie przeleciałem wszystkich schodów. Tyłem trafiłem w belkę i usłyszałem donośny trzask. Obawiałem się że poszła rama. Ale po oględzinach wszystko było na miejscu. Na zamku w Mirowie spotykamy Edytę i Andrzej z którymi wracamy znowu do Morska. Trasa podobna choć fragmentami inna. Tam znowu zjeżdżamy ze skałek. Na dole pod wyciągiem się rozdzielamy i początkową ekupą wracamy do samochodów. Kilka zdjęć z wycieczki.

Skałki w Morsku

Podjazdy:192 m

Bukowa Góra

Sobota, 5 marca 2016 · dodano: 05.03.2016 | Komentarze 0

Po odrobieniu się w domu po obiadku ruszam, cel Bukowa Góra. Jadę przez Park Leśna Staszic, Wojska Polskiego. Przystanek przy bankomacie i dalej na Pogorie 3. Dalej przez Pogorie 4, Piekło, Antoniów, Pod bagienko, Wojkowice, na Bukową. Tam trochę nie fajnie bo porządkują las i droga jest trochę rozjeżdżana przez traktor, ale da się bezproblemowo ominąć. Zjechałem w kierunku Ujeśćca i stwierdziłem że sprawdzę jedną drogę. Bardzo fajna alternatywa dojazdy na Sikorkę. Przy torach jadę do Ząbkowic i przez Tworzeń, Laski, Jamki, Strzemieszyce wracam do domu.

Podjazdy:113 m

Okoliczne asfalty.

Piątek, 4 marca 2016 · dodano: 05.03.2016 | Komentarze 0

Chwila czasu została to obowiązkowo trzeba pojeździć. Ruszam na Szałasowiznę, Przelajke Strzemieszyce, Laski. Dalej kieruje się na Łęknice i Pogorie 3. Tam łapie się szosowca  i dojeżdżam ekspresowo pod molo. Dalej standardowo przez Reden i Auchan na Staszic. Dalej kawałek terenem i przez park do domu.