Lipiec, 2013

Park Zielona

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 01.08.2013 | Komentarze 0

Razem z kumplami umówiliśmy się pograć w plażówkę. Trasa jak zawsze na P3 ale dziś przez TdP byliśmy zmuszeni jechać przejściem podziemnym, bo tyle policji stało, że kapa było się przeciskać, a jeszcze takie wysokie tory tramwajowe ;), nic nie jechało, a wszystkie drogi pozamykane.

Mokra sosina

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 0

Po żniwach można się trochę zrelaksować, wiec razem z Krzyśkiem jedziemy na Sosinę się pokąpać, ale już wiem że więcej tam do wody nie wejdę straszny syf. Też nie polecam robić tak jak my o 20 wchodzić do wody bo później pełno komarów i jeszcze wolno się schnie.

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 26.07.2013 | Komentarze 0

Na Sosine spotkać się z Krzyśkiem, droga jak zawsze. Jedynie co to goniliśmy się na rowerach jak Krzysiek nie chciał mi dać Meridy żeby pojeździć na jednym kole, u mnie brak tylnego hamulca ;)

Po serwisach

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 5

Z racji że konstruktorzy Avida mnie zaskoczyli byłem zmuszony wybrać się do serwisu. W plastrach popierdoliło gości kazali przyjść z taką pierdółką w poniedziałek, akurat koleś miał ambitną rzecz do zrobienia zamontować v-ki :D Jade do oszołoma a u niego to jak u niego, koleś złapał się za przewód i coś tam grzebie spoko sobie myślę, po czym wychodzi i mówi że jak do Juicy 7 to się nie da tego okuć. Ja robię takie oczy i mu mówi że się da, no ale przecież z serwisantem nie będę się kłócił. Ich stara polityką zaproponował mi nowy przewód, z ciekawości zapytałem za ile, usłyszałem kwotę 170 zł, na wszelki wypadek dopytałem o walutę ;) tak sobie pomyślałem pojebało ich do reszty ja za 250 kupiłem cały hamulec z klockami metalikami i adapterem i śrubkami, wszystko nowe. Nic podjechałem jeszcze do sklepu na przeciwko ale koleś spoko jak zawsze powiedział mi że nie ma narzędzi i cześć i mi nie zrobi. Wkurwiony wróciłem do domu.

Wieczorem jeszcze po bułki :D

W poszukiwaniu bułek

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 24.07.2013 | Komentarze 0

Dziś miałem misje kupić tacie bułki na wyjazd, najpierw na Kazimierz tam nic nie ma. Jeszcze jest jedna możliwość jechać do centrum Strzemieszyc i tak też robię. Tam kupuje co trzeba i powrót a tu w domku jest przesyłka z nowym hamplem, dobry zakup cena była atrakcyjna to się skusiłem.

Avid Juicy 7 © krzychux22

Wtorek, 23 lipca 2013 · dodano: 23.07.2013 | Komentarze 0

Po 19 robi się normalna temperatura to ruszam. Nie bardzo miałem pomysł gdzie jechać. Udałem się do lasów bo tam lepiej się myśli. Jadę na Strzemieszyce, Szałasowizne, Ostrowy, Cieśle, Wągródkę terenem na Burki i przez dywanowy most, teraz tam trzeba uważać bo ja wpadłem na prędkości i musiałem skakać przez belki i przez dziury. Dalej żółtym jaworznickim na Sosine. Tam posiedziałem ponad 30 min, akurat zwijało się wesołe miasteczko, które przyjechało na festiwal energii. Robię pętelkę na jednym kole i powrót do domu przez płyty na Maczki. Dojeżdżając do Maczkowskiej widzę jak szybko przelatuje jakaś grupka na rowerach a za nim jakiś pojedynczy sprinter, postanowiłem go dogonić, co okazało się nie łatwe, musiałem utrzymywać ok 36, na podjeździe widziałem szanse i prędkość wzrosła do 40 no i go dogoniłem ale sporym kosztem, niestety fullem nie pościągam się z trekingiem. Dalej odbijam jak dogoniłem kolesia na Balaton i później już troszkę wolniej do domu.

Szybka pogoria

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 2

Dziś ustawiłem się z kolegą na wieczorne kręcenie bo temperatura znośna. Ruszamy po 19. Najpierw do piekarni po buły. Powrót do domu i lecimy na pogorie 3 przez Park leśna, Staszic, i tak jak zawsze koło targu. Trzymamy dość dobre tempo. Przy wjeździe z szutru na deptak przy P3 ostro wchodzę w zakręt na co jakaś dziewczyna śmiesznie zaczęła piszczeć :D, a wszystko było z zachowaniem odpowiednich bezpiecznych odległości. Na asfalcie cała pętla w okolicach 30. Koło przystani kolega ma kontakt z jakąś panią która wyjechała za zakrętu. Dalej jedziemy trzymając dobre tempo. Znowu koło targu, real, Staszic i asfaltem przez Strzemieszyce wszystko dobrym tempem.

Dojazdy

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

To do parku to na działek, to kogo odprowadzić i się uzbierało.

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Dziś umówiłem się z Krzyśkiem żeby podjechał i gdzieś pojedziemy. Ja niestety z opóźnieniem wróciłem do domu i z Krzyśkiem dość późno ruszamy na sosine. Jedziemy na Strzemieszyce, Szałasowizne, Ostrowy, Cieśle, Maczki płytami na Sosine gdzie robimy dwie pętle patrząc jak rozstawiają scenę i jak powstaje wesołe miasteczko. Chcemy posiedzieć ale nie da się przez komary. Tak też jadąc powoli przez płyty na Maczki sobie rozmawiamy. Dogania nas jakaś para na rowerach, ja nie napinam i sobie spokojnie jedziemy, w końcu nasz wyprzedają, tak też my jedziemy za nimi. Oni jechali na crossach ale koleś za ambicjami na dirt bo wyskakiwał na dziurach. Stwierdziliśmy z Krzyśkiem że pokażemy im co to znaczy full. Wyprzedzamy ich przed lokomotywownią i wpadamy ostro na tory, robiąc ostre zwroty przelatujemy ale ja słyszę jakiś mocny trzask myślałem, że to od Krzyska ale chyba weszliśmy na ambicje kolesiowi o możliwe że się wyglebił. Dalej na Maczki spokojnie. Chwila rozmowy i ja gnam ostro do domu przez Ostrowy.

Pogorie

Środa, 17 lipca 2013 · dodano: 18.07.2013 | Komentarze 0

Po powrocie z Krakowa od razu tel od kolegi czy idę na rower. Nie można odmówić wiec szybko coś jem i 30 min po powrocie do domu już jestem na rowerze. Nie było pomysłu gdzie jechać, no to najlepiej jechać na pogorie. Jedziemy przez park leśna, Staszic, wojska polskiego udało się przejechać dołem bo wszystko ładnie posprzątanie po zburzeniu mostu. Dalej koła targu i standardowo na P3. Dalej na P4 ale jej nie objeżdżamy bo już trochę późno tak więc jedziemy na piekło, wracamy na P3 i później skręcamy na P2, dalej na P1 i za torami do asfaltu. Dalej w stronę Gołonoga, Tworzeń, skrótem na Jamki, Strzemieszyce i powrót do domy. Bardzo dobrze się kręciło bo wyjechaliśmy trochę przed 20 było fajnie chłodno.