Kwiecień, 2016

Podjazdy:1314 m

Enduro Trails Bielsko Biała

Sobota, 30 kwietnia 2016 · dodano: 02.05.2016 | Komentarze 0

Wolne, pogoda świetna trzeba się ruszyć, nie byłem jeszcze na singlach wiec warto zobaczyć. Jedziemy w trójkę Agata, Krzysiek i ja. Na miejscu jesteśmy po 10 i słoneczko ładnie operuje. Ruszam razem na szczyt Koziej Góry. W połowie drogi Agata wygania nas żebyśmy sami szybciej pojechali a ona sobie wejdzie sama odpocznie i poczeka aż wjedziemy drugi raz. Tak też robimy. Zjeżdżamy Twisterem bardzo mi się spodobał choć jeszcze nie do końca miałem go wyczutego. Końcówka zamknięta bo dzieciaki się ścigają. No to szutrówką przy Twisterze wspinamy się na górę.

Na górze Agata już czeka i marznie. Szybko się rozgrzaliśmy ustawienie ciśnienia w oponach i zjeżdżamy. Krzysiek pojechał pierwszy a my powoli żeby załapać o co chodzi i jak jeździć po tego typu trasach. Na początku troszkę się bała ale z czasem zaczęła pompować i jechać płynnie. Kondycyjnie troszkę gorzej ale pod tym względem ta trasa jest najtrudniejsza.

Regulacja ciśnienia
Regulacja ciśnienia © krzychux22

Bielsko Twister
Bielsko Twister © krzychux22

Po tym zjeździe Agata ma już trochę dość. Wracamy więc do samochodu na wałówkę. Po chwili dołącza Krzysiek przyjeżdżając na kapciu. Łata dętkę i wspólnie kręcimy na górę pod DH+.

Przed DH+
Przed DH+ © krzychux22

Zjazd idzie bardzo szybko, troszkę się pozmieniało od trasy z październikowych zawodów. Średnio przypadł mi do gustu. Wjeżdżamy kolejny raz. Próbujemy teraz starego zielonego. Jak dla mnie najfajniejszy z singli, bardzo zróżnicowany, hopki, bandy, troszkę korzeni i kamieni no i przepływ:). Znowu wjeżdżamy na górę, już odczuwam większe zmęczenie. Na sam koniec zjeżdżamy Twisterem z między tankowaniem :) Teraz jechało mi się duże lepiej, płynniej i szybciej, łatwiej było przewidzieć co jest za bandą i jak jeździć po takich zakrętasach.

Wszystkim polecam te trasy, stosunkowo przyjemy podjazd i świetne warianty do zjazdu.

Podjazdy:259 m

Sobieski trails Jaworzno

Piątek, 29 kwietnia 2016 · dodano: 02.05.2016 | Komentarze 0

Udało wygospodarować się chwilę czasu wiec postanowiłem zobaczyć tą ściankę w Jaworznie co robił Krzysiek z ekipą. Ruszam na hałdę, Balaton, asfaltem na Maczki i szlakiem do osiedla stałego. Kieruję się w stronę obwodnicy i tam spotykamy się z Krzyśkiem. Bokami dojeżdżamy w okolice zakładów azotowych gdzie jest ścianka. Zjechałem dwa razy i całkiem spoko. Pozwiedzaliśmy jeszcze resztę linii i bardzo spodobało mi się to miejsce. Daje dużo możliwości do kopania. Później wracam na Centrum i dalej na Geosfere. Przejeżdżamy kładką i jedziemy na Szczakową i w dół. Tam się rozdzielamy, sam dalej jadę przez Maczki, Balaton do domu.

Podjazdy: 64 m

Wieczorna Pogoria

Czwartek, 28 kwietnia 2016 · dodano: 28.04.2016 | Komentarze 0

Po powrocie do domu trzeba w końcu coś pojeździć. Ruszam do parku, Staszic, Reden, Pogornia na około, Gołonóg, Laski, Jamki. Temperatura znacznie niższa ale ubrałem się odpowiednio i super się jechało.

Podjazdy:815 m

Cyklowarsztaty Kościelisko

Sobota, 23 kwietnia 2016 · dodano: 28.04.2016 | Komentarze 5

Razem z Agatą zapisaliśmy się na Cyklowarsztaty. Ogólnie bardzo fajna imprezka z dobrą ekipą i świetną atmosferą. Zawitaliśmy na miejsce w piątek, ognisko, kiełbaski, piweczko i dobre towarzystwo. Tak się złożyło że ja i Agata trafiliśmy do innych grup. Ja miałem szkolenie na singielkach a Agata wycieczkę po singlach lecz na innym szczycie. Tereny bardzo fajne, trochę klimat znałem z Joy Ride Zakopane. Na szkoleniu nivy podstawowe rzeczy ale mam wrażenie że teraz jeżdżę płynniej, tylko pozostaje nauczyć się tych nawyków i zawsze tak jeździć. Jestem dumny z Agaty bo zjechała dwa sinlge, jak na trzeci raz na rowerze w tym roku to jestem jeszcze bardzie dumny. Co bardzo mnie cieszy nie boi się zjeżdżać, tylko popracować nad kondycją i będziemy równo śmigać.

Kolejny dzień niestety był już słaby, prognozy się sprawdził. Od wieczora dnia przedniego deszcz a nad ranem śnieg i tak cały czas aż zrobiło się znacznie biało. Oboje stwierdziliśmy że warunki do jazdy kiepski i wracamy do domu. Szkoda że tak wyszło bo niestety Agata miała szkolenie w niedzielę.

Podpych, na prawo single i na lewo single
Podpych, na prawo single i na lewo single © krzychux22

Zgromadzenie
Zgromadzenie © krzychux22

Jedna z treningowych sekcji
Jedna z treningowych sekcji © krzychux22

Podjazdy:226 m

Sosnowieckie tereny

Niedziela, 17 kwietnia 2016 · dodano: 18.04.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj wypad bardziej rekreacyjny. Umówiłem się z Agatą że pojedziemy sobie na Niwkę do parku. Ruszam wcześniej i jadę okrężna drogą do Sosnowca. Początek to park Leśna, Czarne Morze i terenem dostaje się pod Doriana. Dalej asfaltem w kierunku Mydlic gdzie szukam terenowej alternatywy. Okazało się że jest tam bardzo przyjemny las. Takim sposobem wyjeżdżam w okolicy Auchana. Przez ogródki działkowe dojeżdżam do drogi 94. Dalej przez Środulę i Wawel dojeżdżam na Radochę. Wspólnie już jedziemy szlakiem w kierunku Niwki. Dojechaliśmy do stawu i zaczęliśmy wracać w kierunku parku. Tam sporo kluczyliśmy ostatecznie wracając pod cmentarz. Tam singlem przy torach dojeżdżamy na Ludwik. Przez park Harcerski jadę odprowadzić Agatę. Wracam przez Ludwik, Kukułek, Klimontów, Rabkę, Porąbkę, Kazimierz do domu.

Podjazdy:251 m

Błędów

Sobota, 16 kwietnia 2016 · dodano: 18.04.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj Monika z Tomkiem organizują rajd na orientacje. Postanowiłem pojechać ich odwiedzić. Ruszam na Strzemieszyce, terenem do Sławkowa, bocznymi drogami na Krzykawkę, Laski i szutrem pod Eurocamping. Pogadaliśmy nie za wiele bo mieli zajęcia przy rajdzie. Też nie miałem za wiele czasu wiec trzeba wracać. Jadę przez Łazy Błędowski, Okradzionów, terenam do Małych Strzemieszyc i do domu.

Podjazdy: 75 m

Ryszka, Sosina

Piątek, 15 kwietnia 2016 · dodano: 18.04.2016 | Komentarze 4

Umówiłem się z Krzyśkiem na jazdę po Jaworznie. Biorę rower po dwutygodniowej przerwie i problem, nie działa przerzutka. Szybko patrze co jest i wydaje się że działa, ale nie mogę manetka ruszyć. Po dłuższej chwili okazało się że po ostatnim myciu zardzewiał pancerz i mocno trzymał linkę. Z opóźnieniem ruszam na Maczki, tam też spotykam Krzyśka. Wiele czasu nie mamy wiec jedziemy terenem na Stare Maczki i przez Piernikarnie na Ryszkę. Ciągniemy kawałek w stronę Bukowna i przy piaskowni wyjeżdżamy do ul. Bukowskiej. Przekraczamy tory i terenem jedziemy na Sosinę, na tyłach nieznaczna ilość błota. Krótki postój na ławeczkach i powrót płytami na Maczki. Szybko się rozjeżdżamy bo łapie cysternę pod Balaton. Dalej już prosto do domu.

Podjazdy:112 m

Zawody MX Dąbrowa Górnicza

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 03.04.2016 | Komentarze 0

Dziś mało czasu na jazdę. Wybrałem się tylko popatrzeć na chłopaków (dziewczyn nie widziałem jak jeżdżą) jak latają po torze. Niesamowite wrażenie to start, cała ta banda przy odliczaniu odkręca manetki na maxa i po opadnięciu bramek pełna moc. Każdemu polecam.

Zawody MX Dąbrowa Górnicza © krzychux22

Podjazdy:132 m

Dąbrowa, okolica

Sobota, 2 kwietnia 2016 · dodano: 02.04.2016 | Komentarze 0

Chciałem jechać na tor MX, stwierdziłem że trochę wydłużę drogę i kluczyłem po Strzemieszyckiach. Na torze już nic się nie działo, były zawody. Dalej jadę na Małe Strzemieszyce, Laski, Gołonóg, Łęknice, Pogoria, Park Leśna, Centrum, Staszic, Park Leśna.