Luty, 2014

Podjazdy:110 m

Mała pętla, park Leśna

Piątek, 28 lutego 2014 · dodano: 28.02.2014 | Komentarze 0

Wieczorem pojechałem w stonę Strzemieszyc, czyli teren. Poźniej zadzwonił Łukasz i pojechaliśmy do parku. Posiedzieliśmy, pogadaliśmy a pożniej do skate parku i troche poskakaliśmy. Powoli zaczynam ogarniać whipy.

Podjazdy:453 m

Jaworzno z Krzyśkiem

Czwartek, 27 lutego 2014 · dodano: 27.02.2014 | Komentarze 0

Po godzinie 13 miałem chwile czasu to ustawiłem się z Krzyśkiem na kręcenie. Ruszam na Balaton tam wskakuje w teren i jadę na Maczki. Chwytam się czarnego szlaku i spotykam się z Krzyśkiem pod kapliczką. Tam chwila zastanowienia gdzie jedziemy i w sumie wyszło na to że szwendaliśmy się po nieznanych częściowo trasach. Ale trafiliśmy na Geosfere, Sodową górę, Bazę Nurków i Sosinę. Poruszaliśmy się głownie terenem asfaltu minimalne ilości. Z Sosiny standartowo płytami na Maczki gdzie się rozdzielamy i ja jadę do domu przez Balaton.

Podjazdy:602 m

Parkowy trening, terenowo po Jaworznie, park

Środa, 26 lutego 2014 · dodano: 26.02.2014 | Komentarze 0

Rano pojechałem do parku poćwiczyć manuala. Jest to do ogarnięcia le jednak zawieszenie tego nie ułatwia. Jeszcze trochę i może coś będzie wychodziło. Największy problem sprawia mi wyczucie jak mocno wyrwać rower na jedno koło.

Przed 14 wybrałem się na terenową pętle. Pojechałem na hałdę, Balaton, Maczki, czarnym szlakiem jaworznickim, na osiedlu Stałym odbijam na niebieski szlak i przez park Lotników na Geosfere. Jeszcze raz sprawdziłem ten tor tym razem na fullu. Wybicia spoko bo da się whipy kręcić ale ta fale to tylko domknąłem zawieszenie. Dalej pojechałem na Baze Nurków gdzie spoko widoki.

Baza nurków Jaworzno
Baza nurków Jaworzno © krzychux22

Baza nurków
Baza nurków © krzychux22

Objechałem do oko,la znacznym tempem i dalej na Sosinę. Stara cementownia już długo nie postoi, zaczęła się rozbiórka. Na Sosinie zjeżdżam po schodach i wypada mi telefon, ale twarda sztuka nawet się nie wyłączył.

Jaworzno Sosina
Jaworzno Sosina © krzychux22

Dalej w stronę parkingu, przejazd przez wąską kładkę i kamieniami po rozebranych torach jadę na lokomotywownie. Super się tamtędy jechało, kamienie ubite wiec nie traciło się energii, miejscami tylko trochę drobnych gałęzi ale to nie problem. Pojechałem przez Maczki, terenem na Cieśle, Ostrowy i na Szałasowiznę. Dalej przez Strzemieszyce do domu.

Wieczorem jeszcze z Łukaszem pokręciliśmy i pogadaliśmy w parku.

h km/h:

Po parku z kolegą, serwis

Wtorek, 25 lutego 2014 · dodano: 25.02.2014 | Komentarze 2

Umówiłem się z kolegą w parku. Ja na rowerze a on na narto rolkach, trochę się poszwendaliśmy. Chwile sobie spróbowałem i całkiem spoko urządzenie.

Denerwował mnie damper. Chodził jakby skokowo, na powrocie był wyczuwalny skok, szczególnie na platformie. Nic innego mi nie pozostało tylko rozkręcić i naprawić mój błąd. Polegał na tym że nie zalałem komory powietrznej olejem, dałem tylko smar stały. Zrobiłam tak bo przy wcześniejszym serwisie strasznie z niego kapało olejem. Teraz dałem smar stały na uszczelki kurzowe, dałem kapkę oleju na tłok i zalałem komorę znaczną ilością oleju. Poskładałem napompowałem i wszystko hula jak trzeba. Jest na platformie malutki przeskok jakby luz na zawieszeniu ale sądzę że to jest spowodowane wygnaniem się shim w tłumiku. Zobaczymy jak teraz będzie zczułością na liściach.

Podjazdy:232 m

Park Leśna

Poniedziałek, 24 lutego 2014 · dodano: 24.02.2014 | Komentarze 0

Wieczorem na odreagowanie kilka pętelek, pewnie by było wiecej ale energi zabrakło w lampce.

Podjazdy:713 m

Poranna pętelka, park Leśna, terenowa pętla z Krzyśkiem

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 0

Wstałem dość wcześnie, za oknem słońce, mam ponad godzinę czasu to postanawiam gdzieś jechać. Jeszcze dzwonie do Łukasza i tak wyszło że razem jedziemy na Balaton, Maczki, terenem na Cieśle, Wągródkę, Burki. W lasach sucho albo zamarznięte błoto wiec jedzie się znakomicie.  Temperatura powietrza znośna a wiaterek do przeżycia. Dalej na Niwę, Przełajka i zaskoczenie bo na Strzemieszycach już nie ma bagna, można normalnie przejechać.

Przed obiadkiem pojechałem jeszcze do parku chwile poskakać, ale za dużo ludzi i już nudno, odechciało mi się kręcić bez sensu po parku, a na dalszy wyjazd nie zdążył bym przed wałówką.

Po obiedzie umówiłem się z Krzyśkiem. Ruszam przed 15 po montażu lampek. Spotykamy się na Ostrowach skąd jedziemy, na Cieśle, Wągródke, Ryszke wszystko terenem. Jedzie się dobrze, tempo wydaje się być mocne. Na Ryszce chwila odpoczynku i jedziemy w stronę ulicy Bukowskiej.

Ryszka trochę rozjeżdżona
Ryszka trochę rozjeżdżona © krzychux22

Ryszka, Sławków
Ryszka, Sławków © krzychux22
Nasze sprzęty
Nasze sprzęty © krzychux22

Po drodze zaskoczenie droga którą jeździliśmy już nie istnieje, kopalnia piasku ją wchłonęła. Chociaż tyle że jest zrobiony zjazd z betonowych płyt na dół kopalni. Tam się orientuje że mielisy pojechać inaczej bo w stronę Bukowna aby uderzyć na Doline Żabnika.  Tak też robimy ale jednak nie znamy dokońca drogi ijedxziemy na czuja, poźniej dopiero sobie przypomiałem jak kiedyś tamtędy jechałem. Trafiliśmy na okropną nawierzchnie jechało się jak po gąbce a na zakończenie wpadliśmy po obręcze do błota. Dale już dolina szybko przeleciana bo późno i zimno zaczęło się robić. Tak też szybko na Cieżkowice, mocno na Sosinę i dalej płytami na Maczki. Tam chwila na zamontowanie tylnej lampki i każdy leci w swoją stronę, ja na Balaton i do domu. Tak też dzisiejszy dzień przyniósł największy dystans w tym roku.

Podjazdy: 48 m

Tylko park,bieganie#2

Piątek, 21 lutego 2014 · dodano: 21.02.2014 | Komentarze 1

Miałem w planach pojeździć więcej po terenie, ale po ostatniej jeździe strasznie boli mnie kolano, wiec raczej chwilowa pauza z rowerem.

Kolano boli ale tylko na rowerze, tak też przebiegłem ok 8 km, nie wiem dokładnie ile bo GPS mi się pierdzieli w telefonie. W parku spotkałem jakiegoś nowego endurowca, widać że rower dopiero poskładany i jeszcze dopieszczał ustawienia, może na koła jeszcze z nim się spotkam.

Podjazdy:257 m

Terenami po Sosnowcu

Czwartek, 20 lutego 2014 · dodano: 20.02.2014 | Komentarze 2

Nie miałem pomysłu gdzie jechać, wiec standardowo na początek do parku, poleciałem kilka razy przez boxa i pojechałem w las. Dalej w stronę Czarnego Morza gdzie natknąłem się na szlak rowerowy, pomyślałem sprawdzę, ale okazało się z drogę znam a wszędzie pełno błota. Odbiłem pod PKM wypatrywałem tam Adama ale pewnie jeszcze pracował, a nie maiłem nr telefonu żeby się skontaktować. Tak Też pojechałem na hałdę, dalej na Klimontów, Browar, Juliusz, poobjeżdżałem kilka śnieżek i pojechałem w stronę Maczek. Dalej wzdłuż torów na ostrowy i dalej prze torach na Szałasowiznę, Wróciłem na Ostrowy i asfaltem do domu. Teraz jazda po terenie tylko przyjemność. Dziś jeszcze przyszłą mi nowa opona na przód, jutro testy.

Bez luftu

Środa, 19 lutego 2014 · dodano: 19.02.2014 | Komentarze 0

Pojechałem do parku z zamieram rozruszania zakwasów ale po pierwszej pętli zgubiłęm powietrze z przedniego koła. Tak też miałem spacerek do domu.

Podjazdy:167 m

Po parku, bieganie

Wtorek, 18 lutego 2014 · dodano: 18.02.2014 | Komentarze 2

Wieczorem pokręciłem się z kolegą żeby rozruszać trochę nogi po bieganiu, jak po takiej przerwie jest obiecująco. Przygotowania do półmaratonu rozpoczęte.