Las Wolski

Czwartek, 17 października 2013 · dodano: 28.10.2013 | Komentarze 9

Tym razem ruszyłem z zamieram odkrycia zoo w lasku oraz pojechać na Balice. Nie udało się pojechać na lotnisko ale za to znalazłem traskę FR. Pojechałem na Błonie, dalej szlakiem R4, odbiłem na czerwony szlak którym dojechałem pod kopiec Piłsudskiego. Wjechałem zjechałem i dalej niebieskim niby do zoo. Jadę i jadę pełno liści i ślisko. Wyjechałem w miejscu gdzie byłem ostatnio i coś mi nie pasowało, no ale pojechałem dalej i po drodze fajne zjazdy podjazdy upady. Tam też zaliczam gleba na trawsersie, próba hamowania skończył się wyjazdem rowery spod dupy. Pierdzielone liście. Pozbierałem się i jadę dalej, później chwila grozy jak na żyletki omijam drzewo. Dalej mało co nie lecę przez kiera jak szlak wylatuje na drogę a tam ktoś sobie zrobił z betony murek oporowy. Później tylko podjazd, i tam trafiam na trasę, objeżdżam ją i później zjeżdżam lajtowym wariantem

Coś dla ludzi z większym skokiem © krzychux22

mimo to i tak zaliczyłem niedolota i ostro przywaliłem tyłem, no ale chyba wszystko wytrzymało. W końcu udało trafić się pod zoo. Dalej wracam pod kopiec i zielonym szlakiem jadę na kolejny kopiec tym razem na kopiec Kościuszki. Tam jakieś zgromadzenie po sporo ludzi, później powrót do mieszkanie przez błonie i miasteczko AGH.

Mapa szlaków w lesie Wolskim © krzychux22

Krzychu22
| 23:24 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Ja już ten las dookoła objechałem z 3 razy, no ale nie wszystko jeszcze mi znane.
gozdi89
| 23:19 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj może nie wszystkimi wariantami jak to robi Krzychu ale Las Wolski mamy już zaliczony
limit
| 20:34 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Poczytałem relacje :-) Napompowałaś ludzi adrenaliną i fajnymi wrażeniami :-] A mnie się przypomniało jak to objeżdżaliśmy.
Krzychu22
| 20:33 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Tak z ciekawości było sporo fullowców na trasie enduro?
| 20:28 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Z tego akurat nie latałem, przynajmniej nie na tym amorku. A zapraszam, nie ma sprawy, po ogarniam tereny to mogę po oprowadzać.

Dlaczego tutaj Monika musiałaś dać te relacje :D Jakby nie uzębienie Krzyska bo byśmy tam byli :D
kosma100
| 18:45 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Relacje z KoRNO już są:
- pierwsza;
- druga;
- trzecia.
:-)
limit
| 18:28 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj O! Monika! Kiedy relacja z KORNO? Ciekaw jestem jak uczestnicy odebrali trasy i jak sobie poradzili :-)
kosma100
| 18:10 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Hahaha limit Dobre :-)
Ja o mało co ostatnio bym się zwaliła Krzychowi na głowę :p
Krzychu Jak będziesz robił takie niedoloty to rozwalisz tą ramę :p
Pozdrawiam!
limit
| 18:03 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj To coś tak czuję, że chyba Ci się zwalimy całą ekipą z Zagłębia i będziesz robił po okolicach za przewodnika :-D Tak więc pilnie studiuj nowy teren ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa omemw