Podjazdy:254 m

Pumptrack Olkusz

Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 16.05.2016 | Komentarze 0

Umówiłem się z Krzyśkiem na jakieś większe kręcenie. Startuje na Maczki gdzie mamy się spotkać. Zjeżdżamy się prawie idealnie i targamy terenem na Stare Maczki, Piernikarnę, Burki, Ryszkę i przy Sztole do Bukowna. Mieliśmy w planach jechać na Diablą Górę ale wpadłem na pomysł żeby pojechać na pump track do Olkusza który widziałem wiele razy wracają DK94 z Krakowa. Odpalam mapy Googla którędy by tu jechać. Pokazał mi kreskę i nią pojechaliśmy. Okazało się że jak ostatnio świetnie nas poprowadził. Trochę szuterku, singielki i ostatecznie drogą technologiczną w okolicy kopalni. Na miejscu były dwie pętle do pompowania, trochę dirt'ów, jeden gap, sporo band i jeden ostrzejszy zjazd na bandy. Jeszcze był dwa skateparki i elementy do trialu. Pośmigaliśmy troszkę, kilka fotek i później na CPD po piwko. W tej lampie bardzo wyschliśmy. Po odpoczynku wracamy do Bukowna na Piernik Staropolski. Po posiłku ruszamy tamtejszymi szlakami na Diablą Górę. Jedziemy niebieskim dydaktycznym szlakiem. Początek przyjemy a środek masakra, po prostu pustynia. Dalej zrobiło się bardzo przyjemnie i sprawnie dojechaliśmy na wzniesienie. Tam w siodle wtargaliśmy się na szczyt i zjeżdżamy jedną linią. Ostatnio tam Krzysiek nie dał rady a teraz od strzałą zjechał. Wracamy i Krzysiek ustawia aparat do zdjęć. Trochę nam schodzi. Ostatecznie zjeżdżamy i jedziemy na Bór Biskupi. Dalej standardowo szlakiem na Dolinę Żabnika, Ciężkowice, Sosina, płytami na Maczki. Rozdzielamy się za przejazdem i jadę przez Balaton i Ostrowy do domu.