Mała ustawka z Andrzejem i Tomkie, + kręcenie po okolicy

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 2

Tomek i Andrzej startowali o 9 z placu papieskiego. Nie chciało mi się stać i nie pojechałem. Ok 10 tel od Andrzeja że są w Bukownie i będą jechać terenem na Ryszke. No to szybko się ubrałem i terenami na Krossie gnam na Ryszke. Nie wiedziałem ze stać mnie na takie tempo. Trasa najkrótsza, przez Ostrowy, Cieśle, Wągródkę Burki i terenem na Ryszke. Czekam może z 10 min w słoneczki. Przyjechali. Pogaduchy i postanowiliśmy jeszcze pojechać na Dolinę Żabnika. Teraz ja objąłem przewodnictwo i jedziemy do Bukowskiej. Miejscami lodzi ale bokami dała się przejechać, ja troszkę się pobawiłem. Przeskoczymy przez tory i jedziemy w kierunku Bukowna. W znanym miejscu odbijamy i przekraczamy kanał. Dalej w stronę Boru i dalej standardową dragą na dolinę. Niestety znowu pomyliłem zjazdy i musieliśmy się trochę przedzierać. Jak dla mnie singiel był super trzeba tam na wiosnę pojechać. Później Tomkowi i Andrzejowi też się singiel spodobał.

Dolina Żabnika skuta lodem © Krzychu22

Odpoczynek po driftowaniu © Krzychu22

Tam postój i dalej na Ciężkowice do sklepu. Ścieżka towaru i asfaltami lecimy na Baze nurków. Dalej jedziemy do Składu dynamitu gdzie jeszcze Tomka i Andrzeja nie było. Tam zwiedzamy i spotykamy psa. Bardzo był wystraszony w ogóle się nie ruszał. Było już mało czasu no to najkrótsza droga do domu czyli przez Szczakowa, Maczki, Balaton tam się odłączyłem i do domu na obiadek.

Po skokach tel od kumpla czy jadę, no oczywiście. Pojechaliśmy na Hałdę. Tam trochę lodu na naszym ulubionym odcinku. Przejeżdżamy go 3 razy coraz to szybciej. Dalej w stronę Balatonu, Sławkowską na Juliusz, przez Porąbkę, Czarne Morze, Broniewskiego do parku Leśna. Dalej do Strzemieszyc przez Wopistów, Lotnisko i dalej przez Boczną do domu. Super się dzisiaj kręciło pogoda idealna.