Targanie jaworznickich chaszczy

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 1

Po południu były ambitne plany na zrobienie trasy. Jednak Krzychu robił dłużej porządki i wyjazd się opóźnił. Ok 16 ruszyłem max terenowa drogą do Krzycha czyli Kazimierz, hałda, Balaton, Maczki, czarny szlak, hałda Jęzor, singiel i Mysłowice. Czekam na Krzycha jeszcze 30 min jak się ogarnie i ruszamy max terenem w stronę Sosiny ale okrężną droga. Początek wiedzie przy torach dalej Łęg i wałami Przemszy dojeżdżamy do Jelenia gdzie zauważam jakieś wzniesienie na które chciałem się wdrapać. No to wjechaliśmy trochę krzaków i rożnych patyków ale jedzie się dobrze. Później Krzychu proponuje jazdę na przestrzał w bliżej nie określone tereny. Chyba z 2 km tak się przedzieraliśmy przez trawy, gałęzie, patyki, jeżyny i inne nie przyjemne obiekty. Dojechaliśmy w końcu do singla którego już znałem. Takim sposobem dotarliśmy do niebieskiego szlaku. Tak dojechaliśmy jakoś na Byczynę gdzie skręcamy w nieznaną drogę koło kościoła. Jadąc przy polu zauważyłem bale słomy i wpadłem na genialny pomysł o to jego efekt

Ja na walcu, jechać sie nie dało © Krzychu22

Później było tylko lepiej we dwóch staliśmy na bali i z górki biegnąc zjeżdżaliśmy na niej. Oj co było śmiechów radości i zmęczenia. Super zabawa. Trzeba jechać dalej. Dotarliśmy do czarnego szlaki u jesteśmy na Jeziorkach. Dalej już czarnym jedziemy do Ciężkowic gdzie w sklepie kupujemy bronki i dalej czarnym na Sosine. Tam rozsiadamy się na plaży i najpierw popas i picie. Niestety musieliśmy się szybko zmywać z plaży bo było strasznie dużo komarów, przenieśliśmy się na ławki i po drodze znalazłem piłkę do nogi. Po wybiciu piwa i zjedzeniu paczki ciastek poszliśmy trochę pokopać. Trochę źle się grało bo było ciemno a piłka nie była w najlepszym stanie. Tak nam zeszło do 21 i powrót przez płyty na Maczki. Dalej samotnie koło Balatonu gdzie udało mi się chwycić autobus i w momencie dojechałem do domu. Noc dużo cieplejsza niż wczoraj.