Bukowno bez kapitana haka

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 25.06.2012 | Komentarze 4

Omówiłem się z Krzychem o 16:30 na Sosinie. Jadę najkrótszą drogą tj. przez Ostrowy, Maczki i płytami. Na prostej do maczek jechałem ponad 65 km/h za autobusem mało co nie wyskoczyłem z butów.

Z mała obsuwą ruszamy terenem na Ryszkę gdzie jest mnóstwo ludzi. Przyczepa kempingowa i kuce. Poszedłem sprawdzić czy jest jeszcze piwo co ostatnio znalazłem. Okazało się że jest schłodzone więc piwo na dwóch i jedziemy dalej na Bukowno.

Droga która biegnie wzdłuż Sztoły rozjeżdżona i mnóstwo piachu. Po drodze zrobiliśmy przerwę na jagody. Przekroczyliśmy ulice Bukowską i jedziemy betonową rynną na singielek wzdłuż Ryszki. Wyjeżdżamy koło plaży i kierujemy się do sklepu na piernik. Znowu nie było piernika ale za to była sztrucla brzoskwiniowa.

Pojedzeni ruszamy zobaczyć co tam jest na dniach Bukowna ale jakieś stare dziadki śpiewali "niech żyje emerytura" więc długo nie myśląc pojechaliśmy dalej. Plan był poszukać czegoś nowego. Wbijamy siec w las ale kończy się drogi i szukamy czegoś innego. W pewnym momencie było wąsko, przeszła kiera mocnej depnąłem na pedały i coś strzeliło, patrze a przerzutka sobie dynda.

Dokulałem się do asfaltu i robimy signiel speeda. Było trochę zabawy bo zawieszenie siadając napinało łańcuch. Powrót asfaltami do Sosiny, dalej płytami i znowu asfalty. Teraz muszę jeszcze szybko zdobyć hak.

obserwator | 13:34 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Bilet/ticket=mandat możesz dostać, za niebezpieczną jazdę - nieodpowiedni odstęp za poprzedzającym pojazdem. Ale co tam mandat jak adrenalina przy jeździe metr za autobusem ponad 60km/h wynagrodzi wszystko :D
limit
| 10:12 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Formalnie to chyba byłeś poza przestrzenią ładunkową pojazdu, nie? To chyba nie ma mowy o biletach.
Krzychu22
| 21:03 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Hehe to było szalone a jeszcze za kierownicą siedziała kobieta. Czy mogą minie złapać za taką jazdę bez biletu ?
limit
| 17:30 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Szkoda, że nikt Ci nie zrobił filmiku jak zacinasz za tym autobusem :-) Chętnie bym to zobaczył.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza