Dom-szkoła-Sarmacja- dom & Air Port Pyrzowice

Piątek, 22 czerwca 2012 · dodano: 22.06.2012 | Komentarze 0

Rano do szkoły, po dwóch lekcjach na Sarmacje, dwie godziny grania, powrót do domu przez Mec.

Wczoraj umówiłem się z Krzychem że polecimy na lotnisko. Musiałem jeszcze podjechać do WORD'u umówić się na egzamin to wykorzystałem go do pilnowania roweru. Dale przez miasto na pogorie III. Tam jest rozkopany odcinek drogi gdzie na prędkości wyprzedzamy szosowca który się męczył na wertepach.

Pogorie IV objeżdżamy oczywiście terenem. Na piaskowni troszkę wolniejszym tempem jedziemy do Wojkowic. Dalej już asfaltami ale to z braku czasu i naszego zmęczenia jedziemy na Przeczyce, Niwiska gdzie opychamy się czereśniami, Łubne i penthouse przy lotnisku gdzie można powiedzieć była małe impreza. Było tam dwóch jak się później okazało spoko gości. Wdrapaliśmy się na dach muzyczka gra wóda się leje a my wpierdzielamy banany i ciastka. Jednemu też posmakowały herbatniki z biedry. Lądowało i startowało po 3 samoloty o 20 zbieramy się do powrotu.

Powrót robimy przez Mierzęcice, Targoszyce, Dąbie, Malinowice, Psary, Sarnów, Łagisze. Tam odbijamy na Park Zielona gdzie była jakaś rasta impreza. Fajne dziewczyny tańczyły to trochę popatrzyliśmy. Po występie jedziemy na pogorie III. Dalej przez miasto do Parku leśna gdzie Krzychu już odbija na Maczki i do siebie. Ja raz dwa dojechałem do domku.