Baza nurków, Sosina

Sobota, 31 marca 2012 · dodano: 31.03.2012 | Komentarze 1

Ruszyłem na Balaton przy lekkiej mżawce. Kawałek ujechałem i Krzychu dzwoni że u niego mocno leje i czeka aż przestanie, u mnie natomiast właśnie wychodziło piękne słońce. Na Balatonie musiałem się rozbierać. Terenem na Maczki, dalej czarnym, szlakiem na osiedle Stałe gdzie spotykam się z Krzychem. Ledwo wjechaliśmy na asfalt to od razu w teren. Praktycznie cały czas terenem aż do Bazy nurków. Pierwszy raz jechaliśmy górą kamieniołomu który jest po drodze. Jak będzie pogoda to trzeba będzie zdjęcia porobić. Objechaliśmy bazę i jedziemy na Sosinę. Mieliśmy w planach Dolinę Żabnika ale stwierdziliśmy że już raz na farcie się schowaliśmy więc nie ma co ryzykować. Płytami wracamy na Maczki. Pod lokomotywownią łapie nas deszcze. Bardzo silny wiatr aż się nie da oddychać i na dokładkę grad który bardzo kuł po twarzy. Już przemoknięci chowamy się za ściana. Jak przestało jedziemy dalej. Na Maczkach Krzychu odbija w swoja stronę a ja jadę przez Ostrowy. Prawie pod samym domem jadący z naprzeciwka samochód ochlapał mniei doszczętnie przemoczył. Ogólnie nie było najgorzej.