CTL Maczki-Bór

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 0

Wczoraj umówiliśmy się z Krzychem na jakieś kręcenie popołudniu. Rano zadzwonił Maciek że ma chęć pokręcić. Tak więc w trzech ruszyliśmy na hałdę na Kazimierzy, dalej terenem na Juliusz, koło wysypiska śmieci i na hałdę przy kopalni piasku. Dojechaliśmy w końcu do jakieś zakładowej drogi. Jakiś sekuritas coś gadał ale nie słuchałem. dojechaliśmy do bramy i szukamy wyjazdu. Jest szlaban a koło nie go dwóch kolejnych sekuritasów. Pytali się czy to jakaś wycieczka normalnie jakby zgadli, ciekawe jak na to wpadli. Ja tam nic się nie odzywał bo chciałem olać to gadanie ale tam Krzycho coś rozmawiał, jeszcze dwóch robotników się przyczepiło nie wiadomo co za jedni. Dalej już asfaltem prawie na Niwkę i odbijamy na znany skrót przez Jęzor. Zdziwiło nas że przerabiają tunel którym bezproblemowo można było przekroczyć tory ale górą przeszliśmy przez tory i jedziemy traktem przygotowanym pod kładzenie nowych torów. Dojechaliśmy na Szczakową gdzie wbiliśmy na jaworznicki szlak którym dojechaliśmy na Maczki. Krzychu się odłączył a ja z Maćkiem jedziemy asfaltami koło Balatonu do domu.