Błota miało być mniej

Środa, 28 grudnia 2011 · dodano: 28.12.2011 | Komentarze 0

Na spotkanie z Krzychem ruszyłem zgodnie z planem. Pod Maczkami spotkałem Andrzeja który wracał z Przeczyc. Stara się dobić do 10kkm w tym roku. Pogadaliśmy chwile i rozjechaliśmy się w swoje strony. Już razem z Krzychem jedziemy terenami pod Balaton. Następnie przez hałdę gdzie było masakryczne błoto. Mówiłem Krzyśkowi że błota być nie powinno, ale było kompletnie inaczej. Przez jeden mostek ledwo przeciorałem rower, jak dojechałem do suchego miejsca nie przesadzając zebrałem z 20 kg błota. Trochę obskrobałem błota a Krzychu pojechał okrężną drogą. Następnie kilka kółek po kałuży i jedziemy dalej. Dojechaliśmy do następnego terenowego odcinka i znowu błoto. przed największym błotem zatrzymałem się bo wpadło mi coś do buta, a Krzychu ciął dalej. Przejechał może z 2 metry i zalepiło mu się wszystko błotem i staną. Poskrobał trochę i ujechał kolejne 2 metry i znowu to samo. Cały rower zawalony błotem, mój wyglądał nawet trochę gorzej. Dalej asfaltami do sklepu i kolejnego sklepu. Powrót asfaltami do mnie bo Krzychu chciał golenie przeczyścić w Torze. Chwilę pogadaliśmy i pojechał do domu.