Rower:

Rajdowa pętla, czyli jazda po okolicy

Piątek, 11 listopada 2011 · dodano: 11.11.2011 | Komentarze 0

Ruszyłem troszkę wcześniej żeby powoli się zagrzać. Asfaltem dojechałem na Maczki, gdzie miałem się spotkać z Krzychem. Planowo się spotkaliśmy i szybko terenem na Juliusz, a następnie asfaltem na wiadukt nad S1. Udało się dojechać na czas. Już Andrzej i Tomek czekali, a Piotrek dojechał w tym samym momencie co my. Jesteśmy w komplecie. Przejeżdżając przez wiadukt zaatakowała nas barierka. Terenami przez Czarne Morze dojeżdżamy do składu samochodów Ford. Przed tym kawałek przedzieraliśmy się przez krzaki, aby nie nadrabiać asfaltowych .kilometrów. Przez Staszic, koło targu dojeżdżamy na pogorie III, gdzie dołącza się Olek i Paweł. Ledwo ujechaliśmy 5m i Tomek zaliczył lot szybowcowy przez kiere, na szczęście miękko wylądował na brzuchu. Pozbierał się i ruszamy na pogorie IV. Oczywiście terenem kierujemy się pod Wojkowice Kościelne, a następnie na Bukową Górę. Łagodniejszym szutrowym podjazdem jedziemy na górę i tam mały serwis, smarowanie łańcucha i dalej w drogę. Podjazd i zjazd na Sikorkę. Dalej Tucznawa, Błędów. Tutaj większy popas. Dalej jedziemy na ośrodek wypoczynkowo-rekreacyjny SPA LASKI TOMEK&wyCOMPANY;. Tym razem bez przygód jedziemy na Krzykawkę, Sławków, Bukowno-Przymiarki, Ryszka, Sosina. Na odcinku z Bukowna na Ryszkę Tomek zalicza kolejny treningowy lot, wszystko przez gałąź, która pociągła mu kierownicę. Skończyło się jak poprzednim razem. Przy dywanowym moście odłącza się Andrzej i Piotrek. Na Sosinie pytamy się kiedy będzie jechał III Rajd Niepodległości, okazało się że mamy 25 min, więc objeżdżamy Sosinę. Patrzymy jak chłopaki w samochodach dają czadu. Na tym odcinku moim zdaniem najlepiej pojechał starszy pan w Mitsubishi Lancer. Płytami jedziemy na Maczki gdzie Krzychu jedzie w swoją stronę. My udajemy się na Kazimierz Górniczy, gdzie jest kolejna próba sprawnościowa rajdu. Stoimy 20 min, Olek i Paweł jadą już do domów, bo jest im już zimno oraz robi się ciemno, ja z Tomkiem czekamy na przejazd Subaru Imprezy STI. Po przejeździe rozdzielamy się na skrzyżowaniu przy komendzie. Dalej sam kawałek jadę do domu.

Naprawdę bardzo udany wypad w świetnym towarzystwie oraz w przyjemnych okolicach. Dzięki.