Rower:

Bukowskie lasy

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 15.10.2011 | Komentarze 0

Chciałem się spotkać z Tomkiem, aby odebrać nogawki i rękawki, które dla mnie kupił. Spotkaliśmy się na Kazimierzu Górniczym i pojechaliśmy terenami do Maczek, gdzie mieliśmy się spotkać z Krzyśkiem. Jechaliśmy przez hałdę, lasy koło Balatonu i sprawdzoną drogą dojechaliśmy na most nad Przemszą gdzie spotkaliśmy się z Krzychem. Postanowiliśmy się pokręcić po pobliskich lasach. Jechaliśmy przez płyty jak na sosinę odbiliśmy na szutrową drogę i prawie pod Burkami zapytałem, czy sprawdzimy jedną z nieznanych dróg. Więc pojechaliśmy, było całkiem spoko aż się skończyła droga. Kawałek się wróciliśmy i innym wariantem i tak dwa razy, aż znalazłem jakąś drogę wyjeżdżona przez quady(chyba drewno tędy wywozili). Wyjechaliśmy nieopodal "dywanowego mostu" i dalej znaną drogą na Ryszkę. Dalej terenem w stronę Bukowna, ale z racji że Krzysiek miał mało czasu odbiliśmy w jakąś małą ścieżkę. Dojechaliśmy do piaszczystego zbocza. Przedarliśmy się przez piachy, drzewa i dojechaliśmy do szutrowej drogi. Tą drogą zaś do kopalni piasków uszlachetnionych i ciapowatą drogą dojechaliśmy prawie pod sosinę. Tutaj Krzychu pojechał do domu, a ja z Tomkiem pojechaliśmy objechać sosine. Nawet nie było bardzo dużo błota. Płytami do mnie do domu. Tomek chciał klucz do bębenka. Chwilę pogadaliśmy i Tomek pojechał do domu, a ja wskoczyłem pod ciepły prysznic.