Wadowice + Żywie + Bielsko Biała

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 2

O 6:00 spotkałem się z Tomkiem na Juliuszu. Dalej terenem pojechaliśmy do rozebranego mostu w Jaworznie gdzie czekaliśmy na Krzyśka. Dalej już razem przez tereny i asfaltami dotarliśmy do Wilkoszyna po cmentarz gdzie czekał Mariusz. Nieznaną drogą dojechaliśmy do Chrzanowa, przejechaliśmy przez rynek i dawną drogą na Wadowice. Postój w starym miejscu na ławeczkach i eksperymentalny odcinek leśny, dzięki temu udało nam się ominąć sporą cześć ruchliwej drogi. Dalej główną drogą do Wadowic. Tam kremówki 4+1 i ruszyliśmy na Suchą Beskidzka, ale w przeciwnym kierunku. Tam spotkaliśmy rowerzystę który wskazał nam właściwą drogę. Jechaliśmy drogą 28 na Nowy Sącz, ale stwierdziliśmy, że jest duży ruch i się źle tędy jechało. Skróciliśmy drogę przez pobliskie wioski i znaleźliśmy się na drodze do Żywca. Niestety Mariusz musiał sobie dłużnej odpocząć i już jechał sam swoim tempem. Udał dał mi się we znaki i głód musiałem sobie w cieniu przycupnąć i dychnąć chwilę. Tomek z Krzychem szukali odpowiednich krzaków wiadomo po co. Ja odpocząłem zjadłem sobie i ruszyłem do nich. Jechałem ale nic nie widząc jechałem dalej. Jeszcze nie miałem zasięgu żeby do nich zadzwonić. Po przemyśleniu stwierdziłem że muszą być za mną i poczekałem około 20 minut w cieniu. Dojechał do mnie Mariusz który miał tu zasięg i zadzwonił do Krzycha, za chwile byliśmy już razem. Odpoczynek i zakupy w Żywcu. Uderzyliśmy na Szczyrk. Przez mniej uczęszczane drogi dojechaliśmy do ronda gdzie było do szczyrku 4 km. Po przemyśleniu stwierdziliśmy że lepiej będzie pojechać do Bielska i wrócić pociągiem. Po drodze małe spięcie z kierowcą autobusu i już byliśmy na dworcu. Kupiliśmy bilety na pociąg, ale wsiedliśmy do innego niż trzeba. Też do Katowic ale jakiś szybszy. Przyszedł kanar, który chciał w łapę, nie było wyjścia tylko dać mu po 5 i dalej już bez problemów. Powrót w ciemnościach z Katowic przez Giszowiec i Mysłowice. W lesie spotkaliśmy kilka dzików i trzech bikerów. Dalej standardową trasą do domu.