Podjazdy:1601 m

Magurka Wilkowicka + Enduro Trails

Sobota, 3 czerwca 2017 · dodano: 30.07.2017 | Komentarze 0

Ten wyjazd był trochę pechowy. Byłem razem z Krzyśkiem. Naszym celem było pojeździć po reszcie tras na Magurce. Wiadomo podjazd jedyną drogą. Kierujemy się zgodnie z Trailforksem na najbardziej oddalony singiel. Okazał się bardzo zaniedbany i średnio czytelny. Zjeżdżamy bardzo daleko od asfaltowego podjazdu. Postanowiliśmy że wbijemy się do góry na przestrzał. Pchaliśmy się jednym z oesów z ET. Na górze byliśmy trochę zmęczeni, jakoś odeszła ma chęć do jazdy po tym niefortunnym zjeździe. No ale kierujemy się na sprawdzono trasę Boksery. Pierwszy jazd bardzo fajnie. Po srodze spotykamy znajome twarze. Tak chwile pogadaliśmy na jednej ze ścianek i postanowiliśmy zjechać jeszcze raz wspólnie. No i ten zjazd był pechowy dla Krzyśka. Niewielki upadek zakończył się dość poważnie nierozciętą. No niestety bez szycia się nie obyło. Nowo poznany kolega Łukasz miał apteczkę i trochę podratował sytuacje. Zjeżdżamy na dół szybkie jedzenie i jadę z Krzyśkiem do szpitala. Tam ludzi nawet nie dużo ale po godzinie czekania nic prawie się nie ruszyło. Stwierdziłem że i tak nie jestem tam potrzebny więc się ulotniłem n jedną pętle po Trailsach. Zjechałem Twistera. W czasie podjazdu dzwoni Krzysiek że on to pierdzieli i że wracamy do domu a u siebie pojedzie się pocerować.  No to szybko zjechałem wrzuciłem rower i jadę po poszkodowanego. Jak się poźniej dowiedziałęm w Mysłowicach wszystko załatwił w godzinę.