Podjazdy:181 m

Jaworzno

Sobota, 22 października 2016 · dodano: 23.10.2016 | Komentarze 0

Po długiej przerwie udało się umówić z Krzyśkiem na rower. Plan był taki żeby trochę się ubłocić w lesie. Ruszam na hałdę na Kazimierzu, Balaton, Juliusz, Maczki. Odbijam na szlak jaworznicki i jadę w kierunku Osiedla stałego, w między czasie dzwoni Krzysiek gdzie jestem i umawiamy się pod kapliczką. Na początku chwilę rozmawiamy ale ruszamy bo jednak chłodno. Początek to szukanie nowych ścieżek aby dojechać do Geosfery. Tam Krzysiek mówi że budują obwodnicę, pojechaliśmy zobaczyć gdzie będzie prowadzić. Kawałek jedziemy terenem budowy ale straszne było błoto i odbiliśmy na polną drogę. Okrężnie dojechaliśmy na Bazę Nurków. Tam zjazd na dół rynną i powrót schodami do góry, objechaliśmy do końca i kierunek Sosina. Tam postój pięciominutowy i ruszamy na Dolinę Żabnika. Dalej kierujemy się na czuja w stronę Bukowskiej. Tam powoli odchodzi ze mnie moc. Po dojechaniu do asfaltu jest jeszcze gorzej. Odpuszczamy sobie Ryszkę i jedziemy płytami na Maczki. Chwilę jeszcze pogadaliśmy i ruszamy bo zimno i zapada zmrok. Od Balatonu ledwo jechałem, cały czas czułem mięśnie i ogólne zmęczenie. Jakoś dokulałem się do domu. Nigdy tak nie miałem że po jeździe bolały mnie tak mięśnie. Jednak trzy tygodnie przerwy i taki zryw na początek to nie najlepszy pomysł.

Wyszła fajna pętelka, po długiej przerwie znowu kreciliśmy razem.