Podjazdy:544 m

Zawory, świetny szlak graniczny

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 24.06.2015 | Komentarze 0

Po zawodach pierwotnie w niedziele miałem w planach wracać wcześniej do domu. Jednak ekipa jechała na Zawory, szlak w okolicy Chełmska Śląskiego. Stwierdziłem że możemy wracać chwilę później więc całą paczką jedziemy pod hotel skąd zaczynamy jazdę. Początek to asfaltowy podjazd na przełęcz skąd mamy kierować się cały czas zielonym szlakiem. Na starcie już mała wtopa i źle wjeżdżamy w szlak, przez co chwilę błądzimy i zakończyło się na przebijaniu na przestrzał, tak to wyglądało:

Na dziko do szlaku
Na dziko do szlaku © krzychux22

Po tym jak już odnaleźliśmy właściwy szlak to po prostu miazga. Było tam wszystko, single, techniczne zjazdy, pełne wachlarz nawierzchni po prostu świetne miejsce. Jeden zjazd był po czymś podobnym do piachu wymieszanym z kamieniami, prawie udało mi się zjechać całość ale korzeń w koleinie skręcił mi kierownice i wyleciało mi się trochę z roweru. Dalej był podejśćie na którym z Krzyśkiem wyczailiśmy hopkę. Innych chętnych do skakania nie było więc ja lecę pierwszy. Najeżdżam i bardzo przyjemnie, choć lot nie taki daleki, dało by się mocniej polecieć. Za mną leci Krzysiek i miał strasznego pecha. Przed samym wybiciem wpadł mu patyk w szpruchy i wykrecił frontflipa. Na szczeście wszystko całe tyle że lądował na miękkim piachu. Później znowu było wszystko, świetne techniczne kamienie wąskie przesmyku szybkie single, jedno wielkie WOW.

Świetne single na Zaworach
Świetne single na Zaworach © krzychux22

Dalej jak już docieraliśmy pod koniec szlaku robimy przerwę na popas. Widoki świetne.

Nasza murzyńska ekipa
Nasza murzyńska ekipa © krzychux22

Świetne widoki
Świetne widoki © krzychux22

Odpoczynek przed końcówką
Odpoczynek przed końcówką © krzychux22

Dalej pojawił się techniczny fragment, pierwsza cześć raczej nie do zjechania, taki 80cm uskok do zjechania ale dalej kamienie które trzeba by omijać na wypłaszczeniu wielki głaz. Sprowadziłem uskok dalej z pivotem udało się zjechać. Dalej wiećej technicznych fragmentów. Dojeżdzamy do końca i szutrówką wracamy pod hotel. Tam obiadek i pakujemy się i wracamy. Wyruszyliśmy o godzinie 17 a o tej planowałem już być w domu. Przed 22 dojechałem do domu, ale kolokwium w poniedziałek zdałem więc wyjazd świetny. Mega rowerowo spędziłem ten weekend jeszcze z tak miłym akcentem jak 2 pozycja w Mieroszowie i 8 miejsce w generalce.