Podjazdy:1010 m

Kraków - Night ride z lokersami

Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 28.04.2015 | Komentarze 0

Rano przed zajęciami majstrowałem przy korbie żeby poprawić linie łańcucha, udało się bardzo zgrabnie osiągnąć najlepsze możliwe ustawienie. Później nie było kiedy tego przetestować. Wieczorem już miałem dość nauki to o 22 postanowiłem pojechać sobie do Lasu Wolskiego. Ruszam na Błonie, kopiec Kościuszki i jak zawsze zjazd pod szlaban i wyjeżdżam na Łopatę. Stwierdziłem że może nie będę skakał jak nic nie widzę, tak wiec jadę pod zoo. Widać gdzieś w oddali jakieś światła. Zapytałem czy jeżdżą i gdzie no i się dołączyłem. Większość tras mi nie znana, fragmentami coś kojarzyłem. Było szybko kręto wiele razy nie wiedziałem gdzie jadę ale udało się omijać drzewa i inne przeszkody. Przy kopcu Piłsudskiego przerwa i zjazd fajną traską, szkoda że nie znałem bo niektóre hopy mogłem lepiej polecieć. Dalej znowu nie znane tereny, trochę technicznych skałek itp. Pod koniec już jedziemy na łopatę, jak chłopaki lecą to co ja będę gorszy, masakryczne uczucie skakać w ciemność i nie widzieć lądowania, ale wszystko gładko poszło, jeszcze pojechałem dalszą cześć trasy którą nigdy nie jechałem, a tam większe hopki, ale w sumie nie było widać gdzie się leci to nie straszne :D Później już trochę spokojniej wracamy na Armii Krajowej gdzie się rozdzielamy i jadę już do domu. Nie planowałem tyle jeżzić, w domu byłem ok 0:20 jeżdziło się świetnie.