Podjazdy:1298 m

Objazd trasy EMTB Ślęża

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 30.03.2015 | Komentarze 4

Z samego rańca ruszam razem z Jackiem pod Wrocław. Sprawnie dojeżdżamy, czekam na resztę mojego teamu i ruszamy na objazd trasy w większym gronie.

Jedziemy do Sulistrowiczek gdzie jest baza i całe demo day. Szybkie rozeznanie i podjazd na szczyt Ślęży gdzie ma miejsce start OS1.

Parking i odpoczynek
Parking i odpoczynek © krzychux22

Podjazd, częściowo wypych poszedł bardzo sprawnie. Pogoda znośna choć szału nie ma. Na szczycie ubieramy się odpowiednio, oglądam początek jak się z nim uporać i jazda. Początek to wilgne kamieni, dalej większe kamienie, później kamienne schody, więcej większych kamieni, korzenie, coraz więcej kamieni, kamienie i kamienie, głazy, korzenie i tak połowa oesu. Urozmaiceniem było błoto.

Pierwsza sekcja OS1
Pierwsza sekcja OS1 © krzychux22

Druga cześć to przyjemny singielek z liśćmi, miejscami kamyczki, ogólnie po ściółce świetne flow. Mega mi się jechało.

Zjazd Śleża os 1
Zjazd Śleża os 1 © krzychux22

Dalej kierujemy się na OS2 gdzie jest jakaś mordercza ścianka. Początek to spore kamyczki, dalej szutrem w górę i ostrzejszy podjazd pod ową ściankę. Tam pełno osób próbuących swoich sił. Pierwsze podejście, obrałem zła linie i zblokowało mnie. Drugie podejście idealnie zjechana, za trzecim chciałem wyhamować za ścianką to odjechało mi koło i ewakuacja. Dalej to już niby płasko ale potężne kamienie, ogólnie dość trudne do przejechania, w 85% przeze mnie przejechane. Dalsza cześć to znowu świetny singiel.

Super tereny do jazdy
Super tereny do jazdy © krzychux22

OS1 świetny zjazd
OS2 świetny zjazd © krzychux22

Dalej już jadę tylko z Mateuszem na objazd OS4. Podjeżdżamy na szczyt Radunia, szutróweczką, na spokojnie bo już troszkę zmęczeni. OS4 po prostu świetny, było tam wszystko co lubimy najbardziej, single, szybkie fragmenty, kamienie, techniczne ścianeczki, luźna nawierzchnia, pełna różnorodność, nawet jedna hopeczka się trafiła.

Dalej wracamy do bazy zawodów odebrać numerki i czipy do pomiaru czasu. Po załatwieniu formalności obiadek w restauracji i powrót na kemping relaksować się przed startem.