Podjazdy:538 m

Las Wolski, łopata

Czwartek, 30 października 2014 · dodano: 01.11.2014 | Komentarze 0

Między zajęciami ruszam do lasu na łopatę trochę poskakać. Na trasce ktoś jeździ. Pogadaliśmy powymienialiśmy doświadczenia. Ja zostałem sam. Później podjechał inny biker na Giancie, razem pojeździliśmy i polataliśmy. Trochę poćwiczyłem whipów coś tam robię i prostuje rower ale jak to wygląda nie mam pojęcia. Później z racji świetnej pogody ruszam na okoliczne szlaki. Najpierw pod ZOO dalej w kierunku klasztoru i wskakuje na niebieski żeby zaliczyć jedną ściankę. Ślisko ale udało się zjechać, dalej mam chwile grozy jak drzewa ominąłem na żyletki. Dalej kilka mocnych podjazdów i wróciłem pod ZOO.

Las Wolski, zoo
Las Wolski, zoo © krzychux22

Wskakuje na czerwony szlak i jadę na kopiec Piłsudskiego wdrapałem się na szczyt i zjazd zielonym. Tam też wpadam na korzenie i ledwo przez nie przeleciałem przód już uciekał. Dalej mam defekt sakiewki, jużdefinitywnie zakończyłą swoje życie. Wysypały się narzędzia i musiałem je szukać w tych liściach. Trochę mi to zajęło ale raczej wszystko odnalazłem. Dalej kierunek na Błonie i szybko do domu umyć się i na zajęcia. Bardzo fajna pętelka wyszła, podjazdy wszystkie w siodle też dały w kość.