Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Krzychu22 z miasteczka Dąbrowa Górnicza . Mam przejechane 50025.66 kilometrów w tym 17793.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.19 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
0.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Podjazdy: m

Koniec zmian

Czwartek, 31 lipca 2014 · dodano: 04.08.2014 | Komentarze 6

Giant jest już skończony. Teraz wpadł nowy napęd co zakończyło projekt. Jedynie co to dołożę trochę zielonej biżuterii na święta :) Zmieniło się:
-korba RF Atlas FR
-przerzutka X9 Type2
-manetka X9 10s
-zębatka NW Hell'o MTB
-kaseta Shimano SLX
-łańcuch Sram PC-1051

Tak się teraz prezentuje:

Zębatka Hellomtb
Zębatka Hellomtb © krzychux22

Maszina giant
Maszina giant © krzychux22

Rower gotowy
Rower gotowy © krzychux22

Projekt zakończony
Projekt zakończony © krzychux22

Korba RF Atlas FR
Korba RF Atlas FR © krzychux22

Sram X9 Type2 10 speed
Sram X9 Type2 10 speed © krzychux22

Manetka X9 10 speed
Manetka X9 10 speed © krzychux22

Jak się podoba? :)



Komentarze
speed565
| 10:53 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Krzychu22 rasowo maszyna Enduro. Podoba mi się eksperyment z napędem 1x10. Napęd powinien być dostosowany do kolarza. Przy okazji jest sporo taniej i mniej problemowo niż 1x11.
Krzychu22
| 07:48 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Limit: Tak to jest to co chciałem na tej ramie. Wiadomo myk-myk był by idealny ale szkoda mi kasy na tak drogą sztyce. Jeszcze jak by się trafiły w dobrej cenie lżejsze pedały to była by ostatnia zmiana w Giancie, ale już praktycznie nie istotna.

Devilek: Ciężko coś mi więcej powiedzieć tak naprawdę na tym napędzie objechałem Rycheby i nic więcej. Ale wiem że już do przerzutki nie wrócę.

Powiem tak jak masz łydę to większa zębatka spoko ale na takim secie ja jestem wstanie podjechać wszystko co pozajeżdżane, no może prawie wszystko, już trochę leniwy się zrobiłem i czasami wole sobie popchać. Ogólnie jestem mega zadowolony z pracy tego napędu, po pierwsze jest dużo ciszej, większa precyzja i oczywiście lepsza rozpiętość przełożeń. Teraz tylko pytanie jak z trwałością.
limit
| 06:35 wtorek, 5 sierpnia 2014 | linkuj Coś jest w tym, co pisze devilek. Najlepiej sprawdza się czołówka. Masz zawsze oświetlony ten kawałek terenu, na który zwracasz głowię (czyli też i z reguły wzrok). Nie ma tak, że skręcasz kierownicą by ominąć dziurę i nagle przestajesz widzieć co przed Tobą. Przednią można dać jakąś małą, mrugającą ale porządne oświetlenie to czołówka przypięta do kasku.
devilek
| 19:39 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Jeździłbym :D Wsio fajnie, ale spraw sobie lampkę, którą będziesz mógł w plecak wsadzić. W takim rowerze, aż wali po oczach lampka na stałe ;)

I jak się spisuje 1 x 10 ? Może sam bym to zapodał, ale z większą koronką z przodu.
limit
| 18:59 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj adni: Babski komentarz od Ciebie? Nie spodziewałbym się! ;-P
krzychu: Skoro mówisz, że to już jest to, co chciałeś osiągnąć, to super! Dużo radochy ze śmigania na nim :-)
andi333
| 18:36 poniedziałek, 4 sierpnia 2014 | linkuj Mnie nie pasuje czerwony do zielonego :D
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mnamo
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]