Podjazdy:1499 m

ET#2 Wisła pierwsza dziesiątka

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 03.06.2014 | Komentarze 10

Kolejna edycja Enduro Trophy w Wiśle. Na start przyjeżdżam z ekipą z Częstochowy. Szybkie plombowanie rowerów i ruszam na start pierwszego OS'u. Podjazd przyjemny jednak ostatnio odwrotnie założyłem młynek i przeskakiwał łańcuch, tak też co się dało to podjazd z blatu a tak to wypych. Na starcie mała obsuwa czasowa. Tam spotykam znajomych, Tarzan, Robert i pewnie jeszcze ktoś. No to jedziemy. Ogólnie szybko błotniści i wąsko. Odcinek bardzo przyjemny. Miałem trochę pecha bo akurat dogoniłem zawodnika w miejscu gdzie wyprzedzanie nie było możliwe.

FOTO Adrianbike

Teraz czeka nasz dojazdówka na Salmopol. O dziwo idzie bardzo sprawnie i przyjemnie, końcówka tylko asfaltem. Tam start drugiego oesu. Odpiknięcie i jazda. Początek szybki kamienisty. Dalej tylko lepiej aż do momentu gdzie wpadam w błoto na pełnej prędkości i mało co nie zaliczam gleby. Na agrafce spadł mi łańcuch i tracę sekundy na szarpanie się z nim na dodatek wpadłem jeszcze do kałuży. Wpadam na mete z ogromną ilością błota. Teraz mamy sporą dojazdówke. Najpierw zjazd do wisły w towarzystwie Ani Sojki, jako lokerka prowadzi nas na kolejny OS czyli do bike parku na Stożku.

Wsiadamy na wyciąg i jedziemy na start 3 OS. Ma to być najtrudniejszy bo poprowadzony trasą pucharową DH. Też tak było, wszystko do zjechania ale trzeba było się bardziej napinać. No ale kibice płci żeńskiej dodawały mocy. Zjazd poszedł mi sprawnie, tylko przed samą metą pomyliłem trasę i znowu straciłem cenne sekundy. Na mecie były ładne panie z redbullami.

Znowu wyjeżdżamy na górę aby dostać się na OS 4 który był poprowadzony szlakiem granicznym w stronę Kubalonki. CZekam na start odpiknięcie i jazda. Początek to podjazd po kamieniach, nie mogłem tam złapać rytmu no to trzeba było podprowadzić rower. Dalej błotna masakra, jakoś bokami udaje mi się ominąć kałuże, choć w jedną wpadłem tyłem po oś. Na jednym fragmencie chyba osiągam prędkość maksymalną, miałem wrażenie że już hamuje mnie powietrze :D. Wpadam na metę i koniec.

Teraz tylko formalności i wracamy z powrotem na Stożek aby zjechać A-linem, umyć rowery na dole i dalej do Wisły do samochodu. W drodze powrotnej łapie nas lekki deszczy. Pakujemy się, małe jedzonko i jedziemy do bazy gdzie będzie ogłoszenie wyników i losowanie nagród. Mieliśmy wracać zaraz po wynikach ale załapaliśmy się jeszcze na after w szałasie który okazał się bardzo gruby. Co do wyników dla mnie szok 9 miejsce. Szkoda że straciłem kilka sekund a pewnie było by odrobinę lepsza pozycja, ale i tak jestem bardzo zadowolony.

Kysu | 20:31 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Filip, nie potrafimy rozkminić treści twojego komentarza, pisz jaśniej.
gizmo201
| 17:07 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Poezja te OSy, po 3ci z tym się spotykam! Zawsze jest wszystko na raz
Krzychu22
| 16:17 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Bo na ET jeżdżą ci co potrafią after party wytrzymać :D No ale tak na serio to najlepsi z najlepszych startują, haha
gizmo201
| 09:58 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Spodziewałem się więcej osób dlatego zapytałem.
gozdi89
| 08:12 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj a w pracy byłem, rozkładałem akurat swoje stoisko z basenami jacuzzi, patrzę że dziś zawody ETsporo bikersów na placu i tak kontem oka wyatrywałem czy kogoś znajomgo znajde
Krzychu22
| 07:18 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Intensa widziałem. 9/70. Mało osób wystartowało.
gizmo201
| 20:29 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Graty 9 miejsce, że tak spytam na ilu zawodników?
devilek
| 18:31 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj O Panie gratulacje ;) Dobre miejsce w nie łatwej imprezie. Kumpel także był ( Loki ) na niebieskim Intense.
Krzychu22
| 11:50 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj To pewnie byłem ja, nie rozglądałem się bo już czasu nie było. A Ty co tam robiłeś?
gozdi89
| 08:03 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Czyli jednak mi się nie wydawało, że to ty na zielonym startowałeś w Wiśle. Śmignąłeś mi na starcie koło Amfiteatrze.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aswpe