Podjazdy:586 m

Jaworzno, Bukowno terenowo

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 0

Ruszyłem z zamiarem jazdy do Krzyśka i ewentualnie ruszenie się na Murcki. Po telefonach do Krzyśka ruszam sam bo nie odbierał. Na wysokości Balatonu dzwoni i mówi że go nie ma. No to zmiana planów. Pojechałem na Maczki, czarnym szlakiem do parku Lotników, dalej na Geosfere. Tam chciałem wjechać na górę dojeżdżam do podjazdu a tam zagrodzone, no cóż wracam i jadę tak jak zawsze. Objeżdżam bazę nurków, dalej do pieca na singlu zaliczając fajne skoki. Dalsza cześć trasu to Sosina gdzie chwila przerwy. Wygrzałem się w słoneczku i ruszam na Dolinę Żabnika. Szybko koło niej przelatuje i kieruje się na Bór Biskupi niebieskim pieszym i żółtym rowerowym szlakiem. Standardowo w Bukownie przerwa pod fontanną którą już uruchomili. Zgłodniałem to wstąpiłem po keks angielski i nektar z czarnych porzeczek. W planach miałem objechać Sławków terenem, jednak po telefonie że obiad już jest gotowy pognałem asfaltami do domu. Powrót z Bukowna maksymalnie standartowy, Bukowską do Sosiny, Płytami na Maczki i do domu koło Balatonu.