Podjazdy:582 m

Zlot ENDURO TROPHY Olsztyn

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 0

Razem z Krzyśkiem postanowiliśmy wpaść na zlot do Olsztyna. Sam dojazd samochodem już był terenowy po tym jak skończyła nam się asfaltowa droga. Na miejscu sporo osób, większość miała nocleg i była od piątku. Dojechaliśmy na 10 ale jak było do przewidzenia wyruszyliśmy z godzinnym opóźnieniem. Z Krzyśkiem zrobiliśmy furorę jak się witaliśmy, zdziwieni byli że mamy tak samo na imię. Tak się prezentował park maszynowy przed wyjazdem.

Park maszynowy
Park maszynowy © krzychux22

Punkt 11 ruszamy na zamek który jest 200m od bazy. Na początek mocny podjazd który skutecznie nas zagrzał. Tutaj już chyba prawie wszyscy na szczycie, czyli przy baszcie.

Po podjeździe na zamek
Po podjeździe na zamek © krzychux22

Przejechaliśmy kilkadziesiąt metrów i bardziej ambitni poszli pobawić się na technicznym odcinku, szacun wielki dla dwóch riderów. Ja też dałem rade.
Techniczne odcinki na zamku
Techniczne odcinki na zamku © krzychux22

Kawałeczek dalej znowu bardziej stromy zjazd ale tym razem da się na szybkości lecieć.

Szybko na zamku
Szybko na zamku © krzychux22

Kolejnym punktem jest singiel dookoła kamieniołomu, bardzo bardzo fajny, na pewno jeszcze tam zawitam. Tak to wygląda z środka.

Kamieniołom Olsztyn
Kamieniołom Olsztyn © krzychux22

Po pętelce jedziemy do rezerwatu gdzie jest świetny singiel. O jego świetności świadczy to że złapałem snejka. Szybkie łatanie i jazda dalej. Jednak po tym byłem w końcu stawki gdzie tempo było nie zadowalające dla mnie. No i na tyle chciałem się przebijać że w złym momencie wyprzedziłem jedną z pań i zaliczyłemklasyczne OTB po tym jak jechałem za wolno żęby balansem przepchać rower. Skończyło się na obdartych nadgarstkach. Po tym odpuściłem już wyprzedzanie.  Tym singlem dojechaliśmy do odcinka przygotowanego przez lokersów, bardzo bardzo fajny odcinek,szczególnie ostania hopa na której skakałem kilka razy.

Zjazd przygotowany przez lokersów
Zjazd przygotowany przez lokersów © krzychux22

Żeby nie było że kobitki się opierdzielały. Alkor w locie
Żeby nie było że dziewczyny się obijały
Żeby nie było że dziewczyny się obijały © krzychux22

Dalsza droga to dojazd do pobliskiego baru gdzie była większa przerwa. Po szybkim posiłku mniejszą grupką jedziemy zwiedzić pobliskie skałki. Tam na początku dwa podjazdy i świetne dwa zjazdy, na jednym przy sporej prędkości zaliczyłem konkretny lot, dalej już szybko ale nie było z czego skakać, tylko bandy. Powrót tą samą drogą tylko podjazdy stały się zjazdami i na odwrót. Na jadnym poleciałem pełnym piecem, no i jednak był za pełny, złapałem snejka na przodzie po tym jak musiałem dropić z jednej pułeczki, malutka no ale prędkość dala sobie rade z Snake Skinem.  Szybkie łatanie i powrót do bazy. 5 min przerwy i do sklepu po zaopatrzenie i znowu na zamek. Wdrapaliśmy się pod skałki gdzie dłuższy postój na piwko i żarciki, Przeor i Speedy wymiatają sowimi opowieściami.

Relaks na skałkach
Relaks na skałkach © krzychux22

Zbieramy się i krążymy po zamku szukając miejsc do skakania. Zaliczamy kilka dropów, szybkie zjazdy, techniczne upady. Gdzieś tam poharatałem sobie rękę i nogę od pinów. Dawno się tak nie wyskakałem. Było grubo jeśli chodzi o ten aspekt. Po godzinie 17 zawijamy do bazy, żegnamy się z ekipą i pakujemy do samochodu. Wyjazd bardzo udany, pewnie w niedługim czasie znowu tam się zjawimy.